Hylly
Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Search and Protect : The Process of Creating Great Brands
Julkaistu
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa IPRinfo, ISSN 1456-9914 ; 4
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. Pretty much every word in the English, French, Spanish and German languages is taken, and probably 95% of the names that companies create should not even be considered for Branding. How do you choose to create a unique Brand for your product that you can defend?
Asiasana - Kontrolloimaton
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI) https://iprinfo.fi/artikkeli/search_and_protect_the_process_of_creating_great_brands/
*00001056nab a22002654a 4500
*00110343
*00520201106111824.0
*007tu
*008151111s2015\\\\xx\|||||\||||\|||||0eng|c
*035 $a23000
*035 $a(PLib-conv)0000023000
*0410 $aeng
*090 $aOMA:SA-IP30
*1001 $aGeorge, Chris.
*24510$aSearch and Protect :$bThe Process of Creating Great Brands /$cChris George.
*260 $c2015.
*4901 $aIPRinfo,$x1456-9914 ;$v4
*520 $aPretty much every word in the English, French, Spanish and German languages is taken, and probably 95% of the names that companies create should not even be considered for Branding. How do you choose to create a unique Brand for your product that you can defend?
*653 $aBRÄNDÄYS
*653 $aBRÄNDIT
*653 $aIMMATERIAALIOIKEUS
*830 0$aIPRinfo,$x1456-9914 ;$v4.
*852 $hSA-IP30$cGEORGE
*85640$uhttps://iprinfo.fi/artikkeli/search_and_protect_the_process_of_creating_great_brands/
*979 $a0000023000
*999 $aMikroMarc$b[Article]$x7
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.