Hylly
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Mashing-up culture : the rise of user-generated content : proceedings from the COUNTER workshop, Mashing-up culture, Uppsala University, May 13-14, 2009
Julkaistu Institutionen för ABM, Uppsala universitet, Uppsala : 2009.
SAB-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Meddelanden från Institutionen för ABM vid Uppsala universitet ; 2
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. Copyright and its limits in the age of user-generated content / Elkin-Koren, Niva, 15-45 CDPY mash-up 360. A cauldron of creativity: outcomes from the University of Portsmoth event / Trudy Barber, Ed Woodroffe, Hilary Cooke, 46-63 From copyright to copyleft and from copyleft to copywrong or "If Hitler had been a hippy how happy would we be?" / Markellou, Marina P., 64-80 User-generatd contents and urban middle class / Potdar, Ashutosh, 81-96 If you build it, they won×t come: placing user-generated content in context of commercial copyright policy / Guadamuz, Andres, 97-122 Public policy: mashing up technology and law / Kishor, Puneet, 123-142 The copyright dispute: a transnational regulatory struggle / Leonhard Dobusch, Sigrid Quack, 143-165 Revisiting the role of critical reviews in film marketing / Finola Kerrigan, Cagri Yalkin, 166-183 Liability of online auction sites for infringing "user-generated content" / Riefa, Christine, 184-203 User-generated content and intellectual property rights: rules governing an Internet service provider×s liability in Europe and USA / Tsingos, Thanos K., 204-226
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi Ryman, Maria. Hemmungs Wirtén, Eva.
ISBN
*00002647nam a22004814a 4500
*00110686
*00520201106111826.0
*008160616s2009\\\\xx\||||||||||\||||||eng|c
*020 $a978-91-506-2081-8
*035 $a23365
*035 $a(PLib-conv)0000023365
*0410 $aeng
*084 $a33.34$2ykl
*24500$aMashing-up culture :$bthe rise of user-generated content : proceedings from the COUNTER workshop, Mashing-up culture, Uppsala University, May 13-14, 2009 /$cMaria Ryman, Eva Hemmungs Wirtén (eds.).
*260 $aUppsala :$bInstitutionen för ABM, Uppsala universitet,$c2009.
*300 $a232 s.
*4901 $aMeddelanden från Institutionen för ABM vid Uppsala universitet ;$v2
*520 $aCopyright and its limits in the age of user-generated content / Elkin-Koren, Niva, 15-45 CDPY mash-up 360. A cauldron of creativity: outcomes from the University of Portsmoth event / Trudy Barber, Ed Woodroffe, Hilary Cooke, 46-63 From copyright to copyleft and from copyleft to copywrong or "If Hitler had been a hippy how happy would we be?" / Markellou, Marina P., 64-80 User-generatd contents and urban middle class / Potdar, Ashutosh, 81-96 If you build it, they won×t come: placing user-generated content in context of commercial copyright policy / Guadamuz, Andres, 97-122 Public policy: mashing up technology and law / Kishor, Puneet, 123-142 The copyright dispute: a transnational regulatory struggle / Leonhard Dobusch, Sigrid Quack, 143-165 Revisiting the role of critical reviews in film marketing / Finola Kerrigan, Cagri Yalkin, 166-183 Liability of online auction sites for infringing "user-generated content" / Riefa, Christine, 184-203 User-generated content and intellectual property rights: rules governing an Internet service provider×s liability in Europe and USA / Tsingos, Thanos K., 204-226
*653 $aWEB 2.0
*653 $aKÄYTTÄJÄT
*653 $aTAIDE
*653 $aTEKIJÄNOIKEUS
*653 $aDIGITAALINEN TAIDE
*653 $aVERKKOYHTEISÖT
*653 $aSOSIAALINEN MEDIA
*653 $aMUUTTAMINEN
*653 $aTEKNINEN SUOJAUS
*653 $aOPEN ACCESS
*653 $aLISENSSIT
*653 $aOIKEUDENHALTIJAT
*653 $aVERKKOKAUPPA
*653 $aTEKIJÄNOIKEUDEN LOUKKAUS
*653 $aELOKUVA
*653 $aINTIA
*653 $aPALVELIMET
*653 $aVASTUU
*653 $aEU
*653 $aYHDYSVALLAT
*653 $akäyttäjien luoma sisältö
*7001 $aRyman, Maria.
*7001 $aHemmungs Wirtén, Eva.
*8102 $aMeddelanden från Institutionen för ABM vid Uppsala universitet ;$v2
*852 $i9723177$h33.34$cMASHING
*979 $a0000023365
*999 $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana