Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Julkisen palvelun hittiradio? : soittolista erottautumiskeinona kilpailussa kuuntelijoista
Muistilista on tyhjä
Vis
Hylly
  • HELLMAN SA-ME25
Henkilönnimi
  • Hellman, Heikki.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Julkisen palvelun hittiradio? : soittolista erottautumiskeinona kilpailussa kuuntelijoista
Julkaistu
  • 2016.
Ulkoasutiedot
  • 73-92.
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Media & viestintä: kulttuurin ja yhteiskunnan tutkimuksen lehti, ISSN 2342-477X ; 39 (2)
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Abstrakti: Julkisen palvelun yleisradioyhtiöt ovat 1960-luvulta alkaen yrittäneet sopeutua nuorison musiikin kysyntään. Kun kaupallinen radiotarjonta on lisääntynyt ja kun julkisen palvelun toimia nyt valvotaan aiempaa tarkemmin, on herännyt kysymys, missä määrin ja millä tavoin julkisen palvelun radiokanavien tulisi erottua kaupallisista formaattiradioista. Artikkeli tarkastelee julkisen palvelun musiikkiradion erottautumiskeinoja esimerkkinään Suomen keskeiset nuorisolle ja nuorille aikuisille suunnatut hittiasemat. Musiikkiohjelmiston sisältöä ja monipuolisuutta kuvaavia mittareita hyödyntämällä tutkimus osoittaa Yleisradion YleX-kanavan eroavan merkittävästi keskeisistä kaupallisista kilpailijoistaan Energystä ja The Voicesta ja esittää, että myös suosituimpaan musiikkiin keskittyvä hittiradio voi täyttää julkisen palvelun tehtävää.
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
  • Vilkko, Arto.
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI)
  • http://mediaviestinta.fi/blogi/julkisen-palvelun-hittiradio-soittolista-erottautumiskeinona-kilpailussa-kuuntelijoista/
*00002037nab a22003374a 4500
*00110833
*00520201106111827.0
*007tu
*008160831s2016\\\\xx\|||||\||||\|||||0fin|c
*035  $a23515
*035  $a(PLib-conv)0000023515
*0410 $afin
*090  $aOMA:SA-ME25
*1001 $aHellman, Heikki.
*24510$aJulkisen palvelun hittiradio? :$bsoittolista erottautumiskeinona kilpailussa kuuntelijoista /$cHeikki Hellman, Arto Vilkko.
*260  $c2016.
*300  $a73-92.
*4901 $aMedia & viestintä: kulttuurin ja yhteiskunnan tutkimuksen lehti,$x2342-477X ;$v39 (2)
*520  $aAbstrakti: Julkisen palvelun yleisradioyhtiöt ovat 1960-luvulta alkaen yrittäneet sopeutua nuorison musiikin kysyntään. Kun kaupallinen radiotarjonta on lisääntynyt ja kun julkisen palvelun toimia nyt valvotaan aiempaa tarkemmin, on herännyt kysymys, missä määrin ja millä tavoin julkisen palvelun radiokanavien tulisi erottua kaupallisista formaattiradioista. Artikkeli tarkastelee julkisen palvelun musiikkiradion erottautumiskeinoja esimerkkinään Suomen keskeiset nuorisolle ja nuorille aikuisille suunnatut hittiasemat. Musiikkiohjelmiston sisältöä ja monipuolisuutta kuvaavia mittareita hyödyntämällä tutkimus osoittaa Yleisradion YleX-kanavan eroavan merkittävästi keskeisistä kaupallisista kilpailijoistaan Energystä ja The Voicesta ja esittää, että myös suosituimpaan musiikkiin keskittyvä hittiradio voi täyttää julkisen palvelun tehtävää.
*653  $aJULKISET PALVELUT
*653  $aKAUPALLINEN RADIO
*653  $aKILPAILU
*653  $aRADIO
*653  $aRADIOASEMAT
*653  $aRADIOKANAVAT
*653  $aYLEISRADIO
*7001 $aVilkko, Arto.
*8102 $aMedia & viestintä: kulttuurin ja yhteiskunnan tutkimuksen lehti,$x2342-477X ;$v2
*852  $hSA-ME25$cHELLMAN
*85640$uhttp://mediaviestinta.fi/blogi/julkisen-palvelun-hittiradio-soittolista-erottautumiskeinona-kilpailussa-kuuntelijoista/
*979  $a0000023515
*999  $aMikroMarc$b[Article]$x7
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuSijaintiHylly
23550Saatavana (ei lainattavissa) KirjastoKirjasto SA-ME25