Tervetuloa kirjastoon!

The Cambridge handbook of multimedia learning
Muistilista on tyhjä
Vis
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • The Cambridge handbook of multimedia learning
Muut nimekkeet
  • Handbook of multimedia learning
Julkaistu
  • Cambridge University Press, New York, NY : 2022.
UDK-luokituskoodi
DDC-luokituskoodi (Dewey Decimal Classification)
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Painos
  • Third Edition.
Ulkoasutiedot
  • xx, 607 sivua : kuvitettu
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Cambridge handbooks in psychology
Asiasana
Aineiston lajityyppi/muoto
Henkilönnimi
  • Mayer, Richard E., toimittaja.
  • Fiorella, Logan, toimittaja.
  • Adesope, Olusola O., kirjoittaja.
Toinen ilmiasu
  • Verkkoaineisto: Cambridge handbook of multimedia learning 3. New York, NY : Cambridge University Press, 2022 ISBN 9781108894333
ISBN
  • 978-1-108-84158-0
  • 978-1-108-81466-9
  • englanti
*00003648cam a22005414i 4500
*00111245
*00520211220121048.0
*008211210s2022    xxua   |||||||001|||eng|c
*010  $a2021026035
*020  $a978-1-108-84158-0$c69,41$qkovakantinen
*020  $a978-1-108-81466-9$qpehmeäkantinen
*035  $a(FI-MELINDA)018104908
*040  $aDLC$bfin$erda$dFI-R
*0410 $aeng
*05000$aLB1028.5$b.C283 2022
*080  $a371.3
*08200$a371.33/4$223
*084  $aPSY000000$aPSY000000$2bisacsh
*24504$aThe Cambridge handbook of multimedia learning /$cedited by Richard E. Mayer, Logan Fiorella ; contributors: Olusola O. Adesope [ja muita].
*24630$aHandbook of multimedia learning
*250  $aThird Edition.
*260  $aCambridge$bCambridge University Press$c2022
*264 1$aNew York, NY :$bCambridge University Press,$c2022.
*300  $axx, 607 sivua :$bkuvitettu
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*4900 $aCambridge handbooks in psychology
*500  $aRevised edition of The Cambridge handbook of multimedia learning, 2014.
*504  $aSisältää bibliografisia viitteitä ja hakemiston.
*520  $a"As the first and only comprehensive research-based handbook on multimedia learning, The Cambridge Handbook of Multimedia Learning has helped define and shape the field, and has become recognized as its major reference work. Since the publication of the first edition in 2005 and the second edition in 2014, the field of multimedia learning has continued to grow as a coherent discipline with an accumulated research base worthy of being synthesized and organized in an updated handbook. Therefore, we are pleased to serve as editors for this third edition of The Cambridge Handbook of Multimedia Learning, which remains the most comprehensive and up-to-date volume summarizing research and theory in the field of multimedia learning. This third edition of The Cambridge Handbook of Multimedia Learning constitutes the latest progress report from the world's leading multimedia researchers. As in previous editions, the focus of this volume is on how to help people learn from words and pictures, particularly in computer-based environments. For purposes of the Handbook, multimedia learning is defined as learning from words (e.g., spoken or printed text) and pictures (e.g., illustrations, photos, maps, graphs, animation, or video)"--$cJulkaisija.
*650 7$aPSYCHOLOGY / General$2bisacsh
*650 0$aComputer-assisted instruction.
*650 0$aInteractive multimedia.
*650 7$amultimedia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12828
*650 7$aoppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$atietokoneavusteinen oppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7221
*650 7$aopetusteknologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4418
*650 7$amultimedia$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12828
*650 7$ainlärning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$adatorstödd inlärning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7221
*650 7$aundervisningsteknologi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4418
*655 7$akokoomateokset$2slm/fin$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s963
*655 7$asamlingsverk$2slm/swe$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s963
*7001 $aMayer, Richard E.,$etoimittaja.
*7001 $aFiorella, Logan,$etoimittaja.
*7001 $aAdesope, Olusola O.,$ekirjoittaja.
*77608$iVerkkoaineisto:$tCambridge handbook of multimedia learning$b3.$dNew York, NY : Cambridge University Press, 2022$z9781108894333
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana HO-kirjastoV