Tervetuloa kirjastoon!

Studies in expansive learning : learning what is not yet there
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Engeström, Yrjö, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Studies in expansive learning : learning what is not yet there
Muut nimekkeet
  • Learning what is not yet there
Julkaistu
  • Cambridge University Press, New York : 2016.
UDK-luokituskoodi
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • viii, 279 sivua : kuvitettu.
Asiasana
ISBN
  • 978-1-107-10520-1
  • 978-1-107-51244-3
  • englanti
*00002949cam a22004934i 4500
*00111372
*00520200224134140.0
*008160819s2016    xxu||||| |||||000 0 eng c
*020  $a978-1-107-10520-1$c30,24$qsidottu
*020  $a978-1-107-51244-3$qnidottu
*035  $a(FI-MELINDA)009787154
*040  $bfin$erda
*041  $aeng
*080  $a377/378
*084  $a38$2ykl
*1001 $aEngeström, Yrjö,$ekirjoittaja.
*24510$aStudies in expansive learning :$blearning what is not yet there /$cYrjö Engeström.
*24630$aLearning what is not yet there
*260  $aCambridge$bCambridge University Press,$c2016
*264 1$aNew York :$bCambridge University Press,$c2016.
*300  $aviii, 279 sivua :$bkuvitettu.
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*500  $aKasvatustieteellinen tdk: perusopinnot
*5050 $a1. Introduction - learning sciences at the threshold of expansion; 2. Whatever happened to process theories of learning?; 3. Studies of expansive learning - foundations, findings and future challenges; 4. Enriching the theory of expansive learning - lessons from journeys toward co-configuration; 5. From learning environments and implementation to activity systems and expansive learning; 6. Process enhancement versus community building - transcending the dichotomy through expansive learning; 7. Expansive learning in a library - actions, cycles and deviations from instructional intentions; 8. Beyond discontinuity - expansive organizational learning remembered; 9. Wildfire activities - new patterns of mobility and learning; 10. From design experiments to formative interventions.
*650 0$aLearning.
*650 0$aActive learning.
*650 0$aLearning, Psychology of.
*650 7$aoppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$aoppilaitokset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1028
*650 7$aorganisaatiot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p272
*650 7$atyössäoppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10225
*650 7$aoppimispsykologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15202
*650 7$aoppiva organisaatio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9728
*650 7$aopetusmenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p988
*650 7$ayhteistoiminnallinen oppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7481
*650 7$ainlärning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$aläroanstalter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1028
*650 7$aorganisationer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p272
*650 7$ainlärning i arbete$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10225
*650 7$ainlärningspsykologi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15202
*650 7$alärande organisation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9728
*650 7$aundervisningsmetoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p988
*650 7$asamarbetsinlärning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7481
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana HO-kirjastoV