Henkilönnimi Grewal, Dhruv, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Retail marketing management : the 5 Es of retailing
Julkaistu SAGE, London : [2019]
©2019
UDK-luokituskoodi
DDC-luokituskoodi (Dewey Decimal Classification)
YKL-luokituskoodi
Ulkoasutiedot xxii, 172 sivua : kuvitettu ; 25 cm
Fyysinen väline
Asiasana
ISBN 9781526446855 9781526446848
*00002508cam a22004094i 4500
*00111475
*00520230407231440.0
*008220603s2019 xxka f|b||||001 0|eng|c
*020 $a9781526446855$c43,60$qpehmeäkantinen
*020 $a9781526446848$qkovakantinen
*035 $a(OCoLC)on1101425204
*035 $a(LIBRIS)kv264vg4h758r2cf
*035 $a(FI-MELINDA)018232981
*040 $aLehl$bfin$erda$dFI-Hul
*0410 $aeng
*050 4$aHF5415.13$b.G74 2019
*0801 $a658$22022
*08204$a658.8/7$223
*1001 $aGrewal, Dhruv,$ekirjoittaja.
*24510$aRetail marketing management :$bthe 5 Es of retailing /$cDhruv Grewal.
*260 $aLondon$bSAGE Publications Ltd,$c2019
*264 1$aLondon :$bSAGE,$c[2019]
*264 4$c©2019
*300 $axxii, 172 sivua :$bkuvitettu ;$c25 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*340 $b25 cm
*500 $aSisältää hakemiston. Maatalous-metsätieteellinen tdk: Ympäristö- ja elintarviketalouden aineopinnot: YET-018 Vähittäiskaupan ja palveluiden markkinointi
*5058 $aThe innovative retailer -- The entrepreneurial, innovative, and customer-centric mindset -- Value creates excitement -- Creating excitement using store brands -- Creating excitement and enhancing education using social media -- Education: the service edge -- Experience: in-store, across channels -- Engaged customers are loyal -- Innovative retail analytics for engagement -- Concluding thoughts
*520 $aIn this new text, Dhruv Grewal, a leading Professor of Marketing and Retailing, explores the complexities of the contemporary retail environment by drawing on what he refers to as the 5 Es of retailing: - Entrepreneurial, innovative and customer-centric mindset - Excitement - Education - Experience - Engagement. These are illustrated using a wide range of examples such as CVS, Kroger, Zara, Wholefoods, ICA, and Amazon. Together, the framework and examples enable readers to navigate today's challenging retail environment made up of social media, retailing analytics and online and mobile shopping. Retail Marketing Management is essential reading for students of retailing and marketing, as well as practitioners working in retail today
*650 0$aRetail trade$xManagement
*650 0$aMarketing$xManagement
*650 7$ajälleenmyynti$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15268
*650 7$amarkkinointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$aåterförsäljning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15268
*650 7$amarknadsföring$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana