Hylly
Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Markkinointijuridiikka 2018
Julkaistu Kauppakamari, Helsinki : 2018.
SAB-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. A Yleistä markkinoinnista ja sen säätelystä B Kuluttajamarkkinoinnin keskeiset pelisäännöt C Business to business -markkinoinnin keskeiset pelisäännöt D Henkilötietojen käsittely markkinointitarkoituksiin E Muita markkinoinnin muotoja F Eri toimialojen markkinointijuridiikka a G Verkkokauppa ja evästeet H Brändien, tuotteiden ja palveluiden suojaus immateriaalioikeuksilla I Henkilön nimen tai kuvan käyttäminen markkinoinnissa J Kilpailijaan kohdistuvat moitittavat menettelyt K Markkinoinnin valvonta- ja seuraamusjärjestelmät.
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
ISBN
*00002359nam a22006614a 4500
*00112466
*00520201106111836.0
*008180528s2018\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-952-246-495-8
*035 $a25191
*035 $a(PLib-conv)0000025191
*0410 $afin
*084 $a33.36$2ykl
*1001 $aKoivumäki, Elina.
*24510$aMarkkinointijuridiikka 2018 /$cElina Koivumäki, Petteri Häkkänen.
*260 $aHelsinki :$bKauppakamari,$c2018.
*300 $a467 s.
*520 $aA Yleistä markkinoinnista ja sen säätelystä B Kuluttajamarkkinoinnin keskeiset pelisäännöt C Business to business -markkinoinnin keskeiset pelisäännöt D Henkilötietojen käsittely markkinointitarkoituksiin E Muita markkinoinnin muotoja F Eri toimialojen markkinointijuridiikka a G Verkkokauppa ja evästeet H Brändien, tuotteiden ja palveluiden suojaus immateriaalioikeuksilla I Henkilön nimen tai kuvan käyttäminen markkinoinnissa J Kilpailijaan kohdistuvat moitittavat menettelyt K Markkinoinnin valvonta- ja seuraamusjärjestelmät.
*653 $aMARKKINOINTI
*653 $aMARKKINOINTIVIESTINTÄ
*653 $aKULUTTAJAT
*653 $aHYVÄ TAPA
*653 $aHENKILÖTIEDOT
*653 $aKÄSITTELY
*653 $aHENKILÖREKISTERIT
*653 $aTIETOSUOJA
*653 $aTEKIJÄNOIKEUS
*653 $aTAVARAMERKIT
*653 $aBRÄNDIT
*653 $aTUOTTEET
*653 $aPALVELUT
*653 $aSUORAMARKKINOINTI
*653 $aYRITYSMARKKINOINTI
*653 $aVIRAALIMARKKINOINTI
*653 $aKUMPPANUUSMARKKINOINTI
*653 $aSOSIAALINEN MEDIA
*653 $aTUOTESIJOITTELU
*653 $aVERKKOKAUPPA
*653 $aEVÄSTEET
*653 $aKILPAILU
*653 $aYRITYKSET
*653 $aVALVONTA
*653 $aLAILLISUUSVALVONTA
*653 $aSEURAAMUKSET
*653 $aIMMATERIAALIOIKEUS
*653 $aOIKEUDELLINEN SÄÄNTELY
*653 $aLAINSÄÄDÄNTÖ
*653 $aKULUTTAJANSUOJA
*653 $aKULUTTAJANSUOJALAKI
*653 $aMALLIOIKEUS
*653 $aKULUTTAJAOIKEUS
*653 $aHENKILÖTIETOLAKI
*653 $aMARKKINOINTIJURIDIIKKA
*653 $aEU:N TIETOSUOJA-ASETUS
*653 $aHENKILÖTIETOJEN KÄSITTELY
*7001 $aHäkkänen, Petteri.
*852 $i9723440$h33.36$cKOIVUMÄKI
*979 $a0000025191
*999 $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Markkinointijuridiikka -kirjan avulla tiedät, mikä on hyvän tavan ja lain mukaista markkinointia, miten tekijänoikeudet ja tavaramerkit on huomioitava markkinointiviestinnässä ja mitä seuraamuksia markkinointilainsäädännön rikkomisesta voi aiheutua. Löydät yhdestä paikasta kaikki tärkeimmät kuluttajamarkkinointia ja business to business -markkinointia koskevat ohjeet ja säädökset.
Tietoja on helppo soveltaa omaan käytännön työhön, ja sieltä löytyvät vaivatta vastaukset useimpiin markkinointiin liittyviin juridisiin kysymyksiin. Saat käytännönläheisiä ohjeita siitä, miten voit markkinoida tehokkaasti ja kiinnostavasti, ylittämättä sallitun ja kielletyn rajaa.
Teokseen on lisätty kokonaan uusi luku henkilöbrändäyksestä. Päivityksessä on huomioitu uuden EU:n tietosuoja-asetuksen mukanaan tuomia muutoksia ja lisätty Kilpailu- ja kuluttajaviraston kannanottoja. Lisäksi teokseen on päivitetty oikeustapauksia, lakimuutoksia ja tehty lisäyksiä viranomaisten ohjeisiin liittyen. Lue myös Elina Koivumäen uusi blogi juridiikasta ja asiakaskokemuksesta.
Uuteen asiana päivitettyyn teokseen lisätään 25.5.2018 voimaan tulevasta EU-tietosuoja-asetuksesta olennaisimmat asiat.