Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Selling the Artist, Not the Art : Using Personal Brand Concepts To Reform Copyright Law for the Social Media Age
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Blumenfeld, Zach, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Selling the Artist, Not the Art : Using Personal Brand Concepts To Reform Copyright Law for the Social Media Age
Julkaistu
  • 2019
Ulkoasutiedot
  • s. 241-275
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • The Columbia Journal of Law & the Arts, ISSN 2161-9271 ; 42(2)
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI)
  • https://journals.library.columbia.edu/index.php/lawandarts/article/view/2007/969 Linkki verkkoaineistoon
*000      ab a        ar
*00116855
*008      s2019||||xxu|||||||||||||||||eng||            
*041  $aeng
*1001 $aBlumenfeld, Zach,$ekirjoittaja.
*24510$aSelling the Artist, Not the Art :$bUsing Personal Brand Concepts To Reform Copyright Law for the Social Media Age /
*260  $c2019
*300  $as. 241-275
*490  $aThe Columbia Journal of Law & the Arts,$x2161-9271 ;$v42(2)
*650 7$abrändit$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23851$2yso/fin
*650 7$abrändäys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p25981
*650 7$asosiaalinen media$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20774$2yso/fin
*650 7$ataide$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2851
*650 7$aInternet$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20405$2yso/fin
*650 7$atekijyys$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14774$2yso/fin
*653  $aYHDYSVALLAT
*85640$uhttps://journals.library.columbia.edu/index.php/lawandarts/article/view/2007/969$yLinkki verkkoaineistoon
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Lähetä