Hylly
Henkilönnimi Rosati, Eleonora, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Consumers online : the empirical link between influencers and the purchase of counterfeits
Julkaistu
Ulkoasutiedot
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Journal of Intellectual Property Law & Practice, ISSN 1747-1532 ; 17(1)
Asiasana
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke Journal of Intellectual Property Law & Practice, 1747-1532 17(1)
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI) https://academic.oup.com/jiplp/article-pdf/17/1/1/42617294/jpac001.pdf Linkki verkkoaineistoon
*000 ab a ar
*00116945
*008 s2022||||xxk|||||||||||||||||eng||
*041 $aeng
*1001 $aRosati, Eleonora,$ekirjoittaja.
*24510$aConsumers online :$bthe empirical link between influencers and the purchase of counterfeits /$cEleonora Rosati.
*260 $c2022
*300 $as. 1-2
*4901 $aJournal of Intellectual Property Law & Practice,$x1747-1532 ;$v17(1)
*650 7$aInternet$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20405$2yso/fin
*650 7$aimmateriaalioikeus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3068$2yso/fin
*650 7$aväärennökset$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6848$2yso/fin
*650 7$asosiaalinen media$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20774$2yso/fin
*650 7$akuluttajat$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1397$2yso/fin
*650 7$avaikuttajamarkkinointi $0http://www.yso.fi/onto/yso/p39096$2yso/fin
*830 $aJournal of Intellectual Property Law & Practice,$x1747-1532$v17(1)
*852 $hSA-JIPLP
*85641$uhttps://academic.oup.com/jiplp/article-pdf/17/1/1/42617294/jpac001.pdf$yLinkki verkkoaineistoon
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.