Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Consumers online : the empirical link between influencers and the purchase of counterfeits
Muistilista on tyhjä
Vis
Hylly
  • SA-JIPLP
Henkilönnimi
  • Rosati, Eleonora, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Consumers online : the empirical link between influencers and the purchase of counterfeits
Julkaistu
  • 2022
Ulkoasutiedot
  • s. 1-2
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Journal of Intellectual Property Law & Practice, ISSN 1747-1532 ; 17(1)
Asiasana
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Journal of Intellectual Property Law & Practice, 1747-1532 17(1)
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI)
  • https://academic.oup.com/jiplp/article-pdf/17/1/1/42617294/jpac001.pdf Linkki verkkoaineistoon
*000      ab a        ar
*00116945
*008      s2022||||xxk|||||||||||||||||eng||            
*041  $aeng
*1001 $aRosati, Eleonora,$ekirjoittaja.
*24510$aConsumers online :$bthe empirical link between influencers and the purchase of counterfeits /$cEleonora Rosati.
*260  $c2022
*300  $as. 1-2
*4901 $aJournal of Intellectual Property Law & Practice,$x1747-1532 ;$v17(1)
*650 7$aInternet$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20405$2yso/fin
*650 7$aimmateriaalioikeus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3068$2yso/fin
*650 7$aväärennökset$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6848$2yso/fin
*650 7$asosiaalinen media$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20774$2yso/fin
*650 7$akuluttajat$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1397$2yso/fin
*650 7$avaikuttajamarkkinointi$0http://www.yso.fi/onto/yso/p39096$2yso/fin
*830  $aJournal of Intellectual Property Law & Practice,$x1747-1532$v17(1)
*852  $hSA-JIPLP
*85641$uhttps://academic.oup.com/jiplp/article-pdf/17/1/1/42617294/jpac001.pdf$yLinkki verkkoaineistoon
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuSijaintiHylly
Ex1Saatavana (ei lainattavissa) KirjastoKirjasto SA-JIPLP