Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Nation branding : beyond a cosmetic symbol
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Murphy, Patricio T., kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Nation branding : beyond a cosmetic symbol
Julkaistu
  • 2022.
Ulkoasutiedot
  • s. 43-48
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • WIPO Magazine, ISSN 1564-7854 ; 3/2022 (September)
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • At first sight, the idea of "branding" a country or nation branding, may seem straightforward. Nation branding generally refers to a country’s strategy to convey a particular image of itself beyond its borders to achieve certain beneficial goals. The notion is associated with the existence of a "great global market" where countries, cities and regions, compete with each other to attract the largest number of tourists, investors, consumers, students, events and so on.
Asiasana
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • WIPO Magazine, 1564-7854 ; 3/2022 (September)
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI)
  • https://www.wipo.int/wipo_magazine/en/2022/03/article_0008.html Linkki verkkoaineistoon
*000      ab a        ar
*00117098
*008      s2022||||fi |||||||||||||||||eng||            
*040  $aFI-CUTE$bfin$erda
*0410 $aeng
*1001 $aMurphy, Patricio T.,$ekirjoittaja.
*24510$aNation branding :$bbeyond a cosmetic symbol /$cPatricio T. Murphy.
*264  $c2022.
*300  $as. 43-48
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $atietokonekäyttöinen$bc$2rdamedia
*338  $averkkoaineisto$bcr$2rdacarrier
*347  $atekstitiedosto$bHTML
*4901 $aWIPO Magazine,$x1564-7854 ;$v3/2022 (September)
*520  $aAt first sight, the idea of "branding" a country or nation branding, may seem straightforward. Nation branding generally refers to a country’s strategy to convey a particular image of itself beyond its borders to achieve certain beneficial goals. The notion is associated with the existence of a "great global market" where countries, cities and regions, compete with each other to attract the largest number of tourists, investors, consumers, students, events and so on.
*650 7$abrändit$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23851$2yso/fin
*650 7$abrändäys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p25981
*650 7$alogot$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3737$2yso/fin
*650 7$avaltiot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3215
*650 7$amarkkinointi$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878$2yso/fin
*830 0$aWIPO Magazine,$x1564-7854 ;$v3/2022 (September)
*85641$uhttps://www.wipo.int/wipo_magazine/en/2022/03/article_0008.html$yLinkki verkkoaineistoon
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Lähetä