Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Resolving Video Games and eSports disputes : How can WIPO Alternative Dispute Resolution options help?
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Toscano, Leandro, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Resolving Video Games and eSports disputes : How can WIPO Alternative Dispute Resolution options help?
Julkaistu
  • World Intellectual Property Organization, Geneva : 2023.
Ulkoasutiedot
  • 1 verkkoaineisto
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • WIPO Magazine, ISSN 1564-7854 ; May 2023
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • The video gaming industry has grown rapidly in recent years, surpassing the film and music sectors combined. In 2022, the estimated value of the global video game market was over USD 200 billion. Expansion of the global video game market is set to continue as growing numbers of people turn to video games for entertainment and as the industry breaks into new areas such as virtual reality and eSports.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Suarez, Oscar, kirjoittaja.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • WIPO Magazine, 1564-7854 ; May 2023
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI)
  • https://www.wipo.int/wipo_magazine_digital/en/2023/article_0018.html Linkki verkkoaineistoon
*000      ab a        ar
*00119076
*008      s2023||||sz |||||||||||||||||eng||            
*040  $aFI-CUTE$bfin$erda
*041  $aeng
*1001 $aToscano, Leandro,$ekirjoittaja.
*24510$aResolving Video Games and eSports disputes :$bHow can WIPO Alternative Dispute Resolution options help? /$cLeandro Toscano, Oscar Suarez, Alexia Gkoritsa.
*264 1$aGeneva :$bWorld Intellectual Property Organization,$c2023.
*300  $a1 verkkoaineisto
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $atietokonekäyttöinen$bc$2rdamedia
*338  $averkkoaineisto$bcr$2rdacarrier
*4901 $aWIPO Magazine,$x1564-7854 ;$vMay 2023
*520  $aThe video gaming industry has grown rapidly in recent years, surpassing the film and music sectors combined. In 2022, the estimated value of the global video game market was over USD 200 billion. Expansion of the global video game market is set to continue as growing numbers of people turn to video games for entertainment and as the industry breaks into new areas such as virtual reality and eSports.
*650 7$avideopelit$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17281$2yso/fin
*650 7$averkkopelit$0http://www.yso.fi/onto/yso/p22610$2yso/fin
*650 7$amarkkinat (taloustiede)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1865
*650 7$akansainväliset markkinat$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9857$2yso/fin
*650 7$apeliteollisuus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21024$2yso/fin
*650 7$aimmateriaalioikeus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3068$2yso/fin
*7001 $aSuarez, Oscar,$ekirjoittaja.
*830 0$aWIPO Magazine,$x1564-7854 ;$vMay 2023
*85640$uhttps://www.wipo.int/wipo_magazine_digital/en/2023/article_0018.html$yLinkki verkkoaineistoon
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Lähetä