Henkilönnimi Gotzen, Frank, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö The belgian approach to direct remuneration of authors and performers in the case of transmission via digital platforms
Julkaistu Association française pour la diffusion du droit d’auteur national et international, Neuilly-sur-Seine : 2023.
Ulkoasutiedot 1 verkkoaineisto (30 sivua)
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Revue internationale du droit d'auteur, ISSN 0035-3515 ; 276
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. This article relates the genesis of the new Belgian provisions transposing Articles 17 and 18 of Directive 2019/790 in that they established a non-transferable right to direct remuneration for authors and artists vis-à-vis digital platforms. It examines their legal basis in Belgian and European law, also drawing on existing precedents, particularly in comparative law.
Asiasana
Maantieteellinen nimi asiasanana
Asiasana - Kontrolloimaton
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke Revue internationale du droit d'auteur, 0035-3515 ; 276
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI) https://www.la-rida.com/index.php/Detail/objects/276-D2_EN Linkki verkkoaineistoon
*000 ab a ar
*00121545
*008 s2023||||fr |||||||||||||||||eng||
*040 $aFI-CUTE$bfin$erda
*1001 $aGotzen, Frank,$ekirjoittaja.
*24514$aThe belgian approach to direct remuneration of authors and performers in the case of transmission via digital platforms /$cFrank Gotzen.
*264 1$aNeuilly-sur-Seine :$bAssociation française pour la diffusion du droit d’auteur national et international,$c2023.
*300 $a1 verkkoaineisto (30 sivua)
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $atietokonekäyttöinen$bc$2rdamedia
*338 $averkkoaineisto$bcr$2rdacarrier
*4901 $aRevue internationale du droit d'auteur,$x0035-3515 ;$v276
*506 $aKäytettävissä Tekijänoikeuden erikoiskirjaston verkossa.
*520 $aThis article relates the genesis of the new Belgian provisions transposing Articles 17 and 18 of Directive 2019/790 in that they established a non-transferable right to direct remuneration for authors and artists vis-à-vis digital platforms. It examines their legal basis in Belgian and European law, also drawing on existing precedents, particularly in comparative law.
*650 7$atekijänoikeus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2346$2yso/fin
*650 7$atekijänoikeuslaki$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9817
*650 7$aEU-oikeus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20733$2yso/fin
*650 7$akorvaukset$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4223$2yso/fin
*650 7$aEU-direktiivit$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10768$2yso/fin
*650 7$arojaltit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16798
*650 7$akirjailijat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8970
*650 7$aesittäjät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1289
*650 7$ataiteilijat$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7017$2yso/fin
*651 7$aBelgia$0http://www.yso.fi/onto/yso/p105206$2yso/fin
*653 $aDSM-direktiivi
*653 $averkkoalustat
*830 0$aRevue internationale du droit d'auteur,$x0035-3515 ;$v276
*856 $uhttps://www.la-rida.com/index.php/Detail/objects/276-D2_EN$yLinkki verkkoaineistoon
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.