Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

IP assets and film finance – how it works in the United States
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Cuntz, Alexander, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • IP assets and film finance – how it works in the United States
Julkaistu
  • World Intellectual Property Organization, Geneva : 2023.
Ulkoasutiedot
  • 1 verkkoaineisto
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • WIPO Magazine, ISSN 1564-7854 ; September 2023
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Filmmaking is a highly risky venture. As films can be very expensive to make, securing financing is often a critical part of any filmmaking project. Yet, as each new film is a unique creative project, there is little guarantee that it will find interested audiences, achieve commercial success or even break-even. From the perspective of the financier, this makes film projects difficult to evaluate. And for filmmakers, it makes financing a film project a big challenge.
Asiasana
Maantieteellinen nimi asiasanana
Henkilönnimi
  • Alessio Muscarnera, kirjoittaja.
  • Oguguo, Prince C., kirjoittaja.
  • Sahli, Matthias, kirjoittaja.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • WIPO Magazine, 1564-7854 ; September 2023.
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI)
  • https://www.wipo.int/wipo_magazine_digital/en/2023/article_0027.html Linkki verkkoaineistoon
*000      ab a        ar
*00121961
*008      s2023||||sz |||||||||||||||||eng||            
*040  $aFI-CUTE$bfin$erda
*041  $aeng
*1001 $aCuntz, Alexander,$ekirjoittaja.
*24510$aIP assets and film finance – how it works in the United States /$cHayleigh Bosher.
*264 1$aGeneva :$bWorld Intellectual Property Organization,$c2023.
*300  $a1 verkkoaineisto
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $atietokonekäyttöinen$bc$2rdamedia
*338  $averkkoaineisto$bcr$2rdacarrier
*347  $atekstitiedosto$bhtml
*4901 $aWIPO Magazine,$x1564-7854 ;$vSeptember 2023
*520  $aFilmmaking is a highly risky venture. As films can be very expensive to make, securing financing is often a critical part of any filmmaking project. Yet, as each new film is a unique creative project, there is little guarantee that it will find interested audiences, achieve commercial success or even break-even. From the perspective of the financier, this makes film projects difficult to evaluate. And for filmmakers, it makes financing a film project a big challenge.
*650 7$aelokuvateollisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6040
*650 7$aelokuva-ala$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11124$2yso/fin
*650 7$aelokuvat$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1235$2yso/fin
*650 7$arahoitus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1406
*650 7$arahoitusmarkkinat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7536
*650 7$aimmateriaalioikeus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3068$2yso/fin
*651 7$aYhdysvallat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p105078
*7001 $aAlessio Muscarnera,$ekirjoittaja.
*7001 $aOguguo, Prince C.,$ekirjoittaja.
*7001 $aSahli, Matthias,$ekirjoittaja.
*830 0$aWIPO Magazine,$x1564-7854 ;$vSeptember 2023.
*85640$uhttps://www.wipo.int/wipo_magazine_digital/en/2023/article_0027.html$yLinkki verkkoaineistoon
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Lähetä