Henkilönnimi Greenspan, David, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Mastering the Game : Business and Legal Issues for Video Game Developers - A Training Tool
Julkaistu World Intellectual Property Organization, Geneva : 2022.
©2022
SAB-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot 1 verkkoaineisto (376 sivua)
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Creative Industries Series ;
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. Mastering the Game (MTG) provides an introduction to the video game industry and explains key business and legal issues to help video game developers understand the video game landscape in dealing with IP, regulatory (including marketing, privacy, ratings), and other legal and business issues in a complex and evolving landscape. In addition, MTG provides a detailed discussion on the primary agreements involved in the development and distribution of video games, including publisher-developer, talent, music, distribution (mobile, PC, and console), licensing (whether acting as a licensee or licensor), vendor, and confidentiality.
Asiasana
Aineiston lajityyppi/muoto
Henkilönnimi Dimita, Gaetano, kirjoittaja.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke Creative Industries Series ;
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI) https://doi.org/10.34667/tind.45851 Linkki verkkoaineistoon
*000 am a a
*00122300
*007cr||||||||||||
*008 |2022||||sz ||||e||||| ||||0|eng||
*019 $bga,la,na
*040 $aFI-CUTE$bfin$erda
*0410 $aeng
*084 $a79.816$2ykl
*1001 $aGreenspan, David,$ekirjoittaja.
*24510$aMastering the Game :$bBusiness and Legal Issues for Video Game Developers - A Training Tool /$cDavid Greenspan.
*264 1$aGeneva :$bWorld Intellectual Property Organization,$c2022.
*264 4$a©2022
*300 $a1 verkkoaineisto (376 sivua)
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $atietokonekäyttöinen$bc$2rdamedia
*338 $averkkoaineisto$bcr$2rdacarrier
*347 $atekstitiedosto$bPDF
*4901 $aCreative Industries Series ;
*506 $aAineisto on vapaasti saatavissa.$fUnrestricted online access$2star
*520 $aMastering the Game (MTG) provides an introduction to the video game industry and explains key business and legal issues to help video game developers understand the video game landscape in dealing with IP, regulatory (including marketing, privacy, ratings), and other legal and business issues in a complex and evolving landscape. In addition, MTG provides a detailed discussion on the primary agreements involved in the development and distribution of video games, including publisher-developer, talent, music, distribution (mobile, PC, and console), licensing (whether acting as a licensee or licensor), vendor, and confidentiality.
*650 7$apeliteollisuus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21024$2yso/fin
*650 7$avideopelit$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17281$2yso/fin
*650 7$atietokonepelit $0http://www.yso.fi/onto/yso/p3453$2yso/fin
*650 7$atekijänoikeus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2346$2yso/fin
*655 7$aoppaat (teokset)$2slm/fin$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s202
*7001 $aDimita, Gaetano,$ekirjoittaja.
*830 0$aCreative Industries Series ;
*85640$uhttps://doi.org/10.34667/tind.45851$yLinkki verkkoaineistoon
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.