Postimuseon kirjasto

Toimivan asiakassuhdehallinnan merkitys pysyvien asiakassuhteiden aikaansaamisessa : Tarkastelukohteena Suomen Postin Kuluttajapalvelut -ketju
Muistilista on tyhjä
Vis
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Toimivan asiakassuhdehallinnan merkitys pysyvien asiakassuhteiden aikaansaamisessa : Tarkastelukohteena Suomen Postin Kuluttajapalvelut -ketju
Henkilönnimi
  • Keränen, Seija.
Julkaistu
  • 2001.
Ulkoasutiedot
  • 19 s. + 1-6.
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
*00000885nam a22002534a 4500
*00122754
*00520200430145911.0
*008100120s2001\\\\xx\||||||m\\\\||||||fin|c
*035  $a27592
*035  $a(conv-lib)0000027592
*0410 $afin
*090  $aOMA:656.8
*1001 $aKeränen, Seija.
*24510$aToimivan asiakassuhdehallinnan merkitys pysyvien asiakassuhteiden aikaansaamisessa :$bTarkastelukohteena Suomen Postin Kuluttajapalvelut -ketju /$cSeija Keränen.
*260  $c2001.
*300  $a19 s. +$e1-6.
*509  $aMerkonomin opinnäytetyö :$cSuomen liikemiesten kauppaopisto, ATK-Instituutti :$c, merkonomikoulutus,$d2001.
*650 7$aopinnäytteet$2ysa
*650 7$apalvelu$2ysa
*650 7$aasiakkuus$2ysa
*650 7$aasiakaspalvelu$2ysa
*653  $aPosti
*653  $apostipalvelut
*852  $lKERÄNEN
*852  $lKERÄNEN
*979  $a0000027592
*999  $aMikroMarc$b[Thesis]$x9
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuHylly
30160Saatavana Postimuseo, osasto656.8