Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Searching for the Perfectly Registrable Trade Mark
Muistilista on tyhjä
Vis
Hylly
  • SA-Entertainment Law Review
Henkilönnimi
  • Brotherson, Courtney, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Searching for the Perfectly Registrable Trade Mark
Julkaistu
  • Sweet & Maxwell, London : 2024.
Ulkoasutiedot
  • s. 92-95
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Entertainment Law Review, ISSN 0959-3799 ; 35(2)
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • The European Commission's IP Helpdesk has published a useful note on "Protecting Slogans as EU trade marks". Reviewing the note and adding to examples cited by the Commission, this article considers two key trade mark principles - distinctiveness and descriptiveness - and the common pitfalls to avoid when attempting to register slogans as trade marks in both the EU and the UK.
Yhteisönnimi
Asiasana
Maantieteellinen nimi asiasanana
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
  • Fehrenbach, Ashleigh, kirjoittaja.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Entertainment Law Review, 0959-3799 ; 35(2)
*000      ab a        ar
*00124313
*008      s2024    xxk    e     |||| 0|eng |            
*040  $aFI-CUTE$bfin$erda
*0410 $aeng
*1001 $aBrotherson, Courtney,$ekirjoittaja.
*24510$aSearching for the Perfectly Registrable Trade Mark /$cCourtney Brotherson, Ashleigh Fehrenbach.
*264 1$aLondon :$bSweet & Maxwell,$c2024.
*300  $as. 92-95
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aEntertainment Law Review,$x0959-3799 ;$v35(2)
*520  $aThe European Commission's IP Helpdesk has published a useful note on "Protecting Slogans as EU trade marks". Reviewing the note and adding to examples cited by the Commission, this article considers two key trade mark principles - distinctiveness and descriptiveness - and the common pitfalls to avoid when attempting to register slogans as trade marks in both the EU and the UK.
*61024$aEuroopan unioni$0(FI-ASTERI-N)000035482
*650 7$atavaramerkit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1488
*650 7$atavaramerkkilaki$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21904
*650 7$aiskulauseet$0yso/fin$2http://www.yso.fi/onto/yso/p10558
*651 7$aIso-Britannia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p104990
*653  $aEU-tavaramerkit
*7001 $aFehrenbach, Ashleigh,$ekirjoittaja.
*830 0$aEntertainment Law Review,$x0959-3799 ;$v35(2)
*852  $hSA-Entertainment Law Review
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuSijaintiHylly
Ex1Saatavana (ei lainattavissa) KirjastoKirjasto SA-Entertainment Law Review