Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Kulttuurin sponsorointi ja yritysyhteistyö : kehitys ja käytännöt
Muistilista on tyhjä
Vis
Hylly
  • 06 OES
  • SA-Taike, Taiteen keskustoimikunnan julkaisuja
Henkilönnimi
  • Oesch, Pekka, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Kulttuurin sponsorointi ja yritysyhteistyö : kehitys ja käytännöt
Julkaistu
  • Taiteen keskustoimikunta, Helsinki : 2002. Nykypaino Oy Helsinki :
SAB-luokituskoodi
  • 06
Muu luokituskoodi
  • 06
Ulkoasutiedot
  • 131 sivua : kuvitettu, 25 cm
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Taiteen keskustoimikunnan julkaisuja, ISSN 0785-4889 ; n:o 25
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Culture, companies and sponsorship - development and practice.
  • Selvityksessä kartoitetaan niitä lähtökohtia, joiden perusteella yritykset harjoittavat kulttuurisponsorointia ja valitsevat eri kulttuurimuotoja osaksi markkinointiviestintää. Sponsoroinnin kohdentumista tarkastellaan sekä yritysten että kulttuuritoimijoiden näkökulmasta, ja etsitään toiminnan yleistymisen mahdollisia esteitä sekä vaikutuksia suomalaiseen kulttuuriin. Lisäksi esitetään katsaus kulttuurisponsoroinnin taloudellisesta kehityksestä 1990-luvulla. Aineisto koostuu 319 kulttuuritoimijalle lähetetystä kyselystä, yrityksiä ja kulttuuria edustavien henkilöiden haastatteluista sekä yritysten taiteen rahoitusta koskevista tilastotiedoista ajanjaksolta 1984–1999.
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
Yhteisönnimi
  • Taiteen keskustoimikunta.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Taiteen keskustoimikunnan julkaisuja, 0785-4889 ; Nro 25.
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI)
  • https://www.taike.fi/fi/julkaisut/kulttuurin-sponsorointi-ja-yritysyhteistyo-kehitys-ja-kaytannot Linkki verkkoaineistoon
ISBN
  • 952-5253-39-2
*00003486cam a22008415i 4500
*00125392
*00520240312103353.0
*008171020s2002    fi ||||       |0||0|fin| 
*015  $afx706357$2skl
*020  $a952-5253-39-2$qpehmeäkantinen
*035  $z(FI-MELINDA)002612748
*035  $z(FI-MELINDA)006360012
*035  $a(FI-MELINDA)011535733
*040  $aFI-NL$bfin$erda
*0410 $afin$beng
*042  $afinb
*084  $a06$2ykl
*1001 $aOesch, Pekka,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000068442
*24510$aKulttuurin sponsorointi ja yritysyhteistyö :$bkehitys ja käytännöt /$cPekka Oesch.
*264 1$aHelsinki :$bTaiteen keskustoimikunta,$c2002.
*264 3$aHelsinki :$bNykypaino Oy
*300  $a131 sivua :$bkuvitettu,$c25 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aTaiteen keskustoimikunnan julkaisuja,$x0785-4889 ;$vn:o 25
*520  $aCulture, companies and sponsorship - development and practice.
*520  $aSelvityksessä kartoitetaan niitä lähtökohtia, joiden perusteella yritykset harjoittavat kulttuurisponsorointia ja valitsevat eri kulttuurimuotoja osaksi markkinointiviestintää. Sponsoroinnin kohdentumista tarkastellaan sekä yritysten että kulttuuritoimijoiden näkökulmasta, ja etsitään toiminnan yleistymisen mahdollisia esteitä sekä vaikutuksia suomalaiseen kulttuuriin. Lisäksi esitetään katsaus kulttuurisponsoroinnin taloudellisesta kehityksestä 1990-luvulla. Aineisto koostuu 319 kulttuuritoimijalle lähetetystä kyselystä, yrityksiä ja kulttuuria edustavien henkilöiden haastatteluista sekä yritysten taiteen rahoitusta koskevista tilastotiedoista ajanjaksolta 1984–1999.
*583  $aAUTOMATICALLY MERGED FROM (FI-MELINDA)006360012 + (FI-MELINDA)002612748$c2017-10-20T23:36:39+03:00$5MELINDA
*650 7$akulttuuri$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p372
*650 7$akulttuuriala$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19511
*650 7$asponsorointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1759
*650 7$ataiteen tukeminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1760
*650 7$atukeminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
*650 7$ayhteistyö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6334
*650 7$ayritykset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
*650 7$amarkkinointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$arahoitus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1406
*650 7$ataide$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2851
*650 7$atukimuodot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1758
*653  $aKulttuurin markkinointi
*7102 $aTaiteen keskustoimikunta.$0(FI-ASTERI-N)000036380
*830 0$aTaiteen keskustoimikunnan julkaisuja,$x0785-4889 ;$vNro 25.
*852  $h06 OES
*852  $hSA-Taike, Taiteen keskustoimikunnan julkaisuja
*856  $uhttps://www.taike.fi/fi/julkaisut/kulttuurin-sponsorointi-ja-yritysyhteistyo-kehitys-ja-kaytannot$yLinkki verkkoaineistoon
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuSijaintiHylly
Ex1Saatavana KirjastoKirjasto 06 OES
Ex2Saatavana (ei lainattavissa) KirjastoKäsikirjasto SA-Taike, Taiteen keskustoimikunnan julkaisuja