Tervetuloa kirjastoon!

How to Get Real Value of Public Relations : A Client Guide to Designing Measurable Communications Objectives
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Fairchild Michael.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • How to Get Real Value of Public Relations : A Client Guide to Designing Measurable Communications Objectives
Julkaistu
  • ICO, London : 1997.
Asiasana
  • englanti
*00000766nam a22001814a 4500
*0014825
*00520200511215553.0
*008050109s1997\\\\xx\||||||||||\||||||eng|c
*035  $a6849
*035  $a(conv)0000006849
*0410 $aeng
*099  $d2$p28$k2000522$oIV$01$f0$71$y20050109$z20050109$b9250
*100  $aFairchild Michael.
*24510$aHow to Get Real Value of Public Relations :$bA Client Guide to Designing Measurable Communications Objectives /$cFairchild Michael.
*260  $aLondon :$bICO,$c1997.
*500  $aValtiot. tdk. s.  154. Hinta-arvio 97 mk. Kestää noin 3 viikkoa; 240506: nimekettä aiemmin useampia kappaleita, vähäisen käytön takia muut poistettiin 05/06; ei ISBN.
*650 7$asuhdetoiminta$2ysa
*650 7$aulkoinen tiedotus$2ysa
*852  $lFAIRCHILD
*979  $a0000006849
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
9250Saatavana HO-kirjastoIV