Tervetuloa kirjastoon!

The power of the media and how to measure it : a client guide to media evaluation.
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • ICO.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • The power of the media and how to measure it : a client guide to media evaluation.
Julkaistu
  • Association of Media Evaluation Companies, [London] : [1997]
Ulkoasutiedot
  • 25 s.
Asiasana
Yhteisönnimi
  • International Committee of Public Relations Consultancies Associations.
  • englanti
*00000874nam a22002174a 4500
*0015059
*00520200511215555.0
*008050109s1997\\\\xx\||||||||||\||||||eng|c
*035  $a7190
*035  $a(conv)0000007190
*0410 $aeng
*099  $d2$p28$k20028$oIV$01$f0$71$y20050109$z20050109$b9750
*100  $aICO.
*24510$aThe power of the media and how to measure it :$ba client guide to media evaluation.
*260  $a[London] :$bAssociation of Media Evaluation Companies,$c[1997]
*300  $a25 s.
*500  $aValtiot. tdk. s.  154 On myös Avoimessa s. 144. Kesäät 1-3 vkoa. 17.1.2002 On poistunut vuoden 2004 vaatimuksista??! Tullut joku Aulan kirja tilalle?! Ei ISBN.
*650 7$aviestintä$2ysa
*650 7$asuhdetoiminta$2ysa
*650 7$aulkoinen tiedotus$2ysa
*7102 $aInternational Committee of Public Relations Consultancies Associations.
*852  $lICO
*979  $a0000007190
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
9750Saatavana HO-kirjastoIV