Tervetuloa kirjastoon!

Eikö opettaja saisi jo opettaa? : koulun kehittämisen paradoksi ja opettajan työuupumus
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Syrjäläinen, Eija.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Eikö opettaja saisi jo opettaa? : koulun kehittämisen paradoksi ja opettajan työuupumus
Julkaistu
  • Tampereen yliopisto, [Tampere] : 2002.
UDK-luokituskoodi
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 140 s ; 25 cm.
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Tampereen yliopiston opettajankoulutuslaitoksen julkaisuja. A, ISSN 1238-3279 ; 25/2002
Asiasana
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Tampereen yliopiston opettajankoulutuslaitoksen julkaisuja. A, 1238-3279 ; 25/2002.
ISBN
  • 951-44-5292-5
  • 951-44-5292-5 ( nid)
  • suomi
*00001165nam a22003254a 4500
*0015818
*00520200511215601.0
*008060116s2002\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a951-44-5292-5
*020  $a951-44-5292-5 ( nid)
*035  $a8334
*035  $a(conv)0000008334
*0410 $afin
*080  $aUDK:373
*084  $aYKL:38.52$2ykl
*099  $d2$p28$k200633$oV$01$f0$71$y20060116$z20060116$b11373
*1001 $aSyrjäläinen, Eija.
*24510$aEikö opettaja saisi jo opettaa? :$bkoulun kehittämisen paradoksi ja opettajan työuupumus /$cEija Syrjäläinen.
*260  $a[Tampere] :$bTampereen yliopisto,$c2002.
*300  $a140 s ;$c25 cm.
*4901 $aTampereen yliopiston opettajankoulutuslaitoksen julkaisuja. A,$x1238-3279 ;$v25/2002
*500  $aKäyt. tdk 2005-2008: EO 2.3. Ammatillinen yhteistyö.
*650 7$aopettajat$2ysa
*650 7$arehtorit$2ysa
*650 7$aperuskoulu$2ysa
*650 7$ajaksaminen$2ysa
*650 7$auupumus$2ysa
*650 7$atyön kuormittavuus$2ysa
*650 7$akoulunuudistus$2ysa
*830 0$aTampereen yliopiston opettajankoulutuslaitoksen julkaisuja.$nA,$x1238-3279 ;$v25/2002.
*852  $lSYRJÄLÄINEN
*979  $a0000008334
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
11373Saatavana HO-kirjastoV