Tervetuloa kirjastoon!

Miten opettaja rakentaa pedagogisen auktoriteetin? : otteita opettajan arjesta
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Harjunen, Elina.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Miten opettaja rakentaa pedagogisen auktoriteetin? : otteita opettajan arjesta
Julkaistu
  • Suomen kasvatustieteellinen seura, [Turku] : 2002 (Painosalama)
UDK-luokituskoodi
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 514 s : kuv ; 21 cm.
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Kasvatusalan tutkimuksia, ISSN 1458-1094 ; 10
Asiasana
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Kasvatusalan tutkimuksia, 1458-1094 ; 10.
ISBN
  • 952-5401-09-X ( nid)
  • suomi
*00001136nam a22003374a 4500
*0015853
*00520200511215601.0
*008060309s2002\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a952-5401-09-X ( nid)
*035  $a8385
*035  $a(conv)0000008385
*0410 $afin$beng
*080  $aUDK:37
*084  $aYKL:38.5$2ykl
*099  $d2$p28$k200692$oV$01$f0$71$y20060309$z20060309$b11439
*1001 $aHarjunen, Elina.
*24510$aMiten opettaja rakentaa pedagogisen auktoriteetin? :$botteita opettajan arjesta /$cElina Harjunen.
*260  $a[Turku] :$bSuomen kasvatustieteellinen seura,$c2002$f(Painosalama)
*300  $a514 s :$bkuv ;$c21 cm.
*4901 $aKasvatusalan tutkimuksia,$x1458-1094 ;$v10
*500  $aKäyt. tdk 2005-2008/ käsityönope, aineopinnot.
*650 7$aopettajuus$2ysa
*650 7$aopettaja-oppilassuhde$2ysa
*650 7$aopettajat$2ysa
*650 7$aauktoriteetti$2ysa
*650 7$apedagogiikka$2ysa
*650 7$aammattietiikka$2ysa
*650 7$aarvostus$2ysa
*650 7$aoppilaat$2ysa
*650 7$avuorovaikutus$2ysa
*830 0$aKasvatusalan tutkimuksia,$x1458-1094 ;$v10.
*852  $lHARJUNEN
*979  $a0000008385
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
11439Saatavana HO-kirjastoV