Tervetuloa kirjastoon!

The Strategy and Tactics of Pricing : A Guide to Profitable Decision Making
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Nagle Thomas T.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • The Strategy and Tactics of Pricing : A Guide to Profitable Decision Making
Julkaistu
  • Prentice hall, London : 2002.
Painos
  • 3. eds.
Ulkoasutiedot
  • 398.
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
  • Holden Reed K.
ISBN
  • 0-13-122753-X
  • englanti
*00000959nam a22003134a 4500
*001646
*00520200511215528.0
*008050109s2002\\\\xx\||||||||||\||||||eng|c
*020  $a0-13-122753-X
*035  $a1015
*035  $a(conv)0000001015
*0410 $aeng
*099  $d2$p28$k2004521$oIV$01$f0$71$y20050109$z20050109$b4265
*100  $aNagle Thomas T.
*24510$aThe Strategy and Tactics of Pricing :$bA Guide to Profitable Decision Making /$cNagle Thomas T & Holden Reed K.
*250  $a3. eds.
*260  $aLondon :$bPrentice hall,$c2002.
*300  $a398.
*500  $aMaatalous-Metsätieteellinen tdk s.  elintarvike-ekonomian kurssiin EE051:n kirjallisuusvaatimuksiin.
*653  $ahinnat
*653  $ahinnoittelu
*653  $akuluttajat
*653  $ahinnoittelupolitiikka
*653  $akilpailu
*653  $ahinnanmuodostus
*653  $aprices
*653  $apricing
*653  $aConsumers
*7000 $aHolden Reed K.
*852  $lNAGLE
*979  $a0000001015
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

For MBA or advanced undergraduate courses in Pricing Strategy or Pricing and Product Policy. Practical in focus and lively in style, this text provides a comprehensive, managerially-focused, integrated, step-by-step guide to pricing analysis and strategy development.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
4265Saatavana HO-kirjastoIV