Tervetuloa kirjastoon!

Consumer Behaviour : A European Perspective
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Solomon, Michael R.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Consumer Behaviour : A European Perspective
Julkaistu
  • Pearson, Essex : 2014.
Painos
  • 5.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Bamossy, Gary J.
  • Askegaard, Soren T.
  • Hogg, Margaret K.
ISBN
  • 978-0-273-77272-9
  • englanti
*00001113nam a22003494a 4500
*0017996
*00520200511215621.0
*008150129s2014\\\\xx\||||||||||\||||||eng|c
*020  $a978-0-273-77272-9
*035  $a10973
*035  $a(conv)0000010973
*0410 $aeng
*090  $aOMA:IV
*099  $d2$p28$k201520$oIV$01$f0$71$y20150129$z20150129$b15534
*1001 $aSolomon, Michael R.
*24510$aConsumer Behaviour :$bA European Perspective /$cMichael R. Solomon, Gary J. Bamossy, Soren T. Askegaard, Margaret K. Hogg.
*250  $a5.
*260  $aEssex :$bPearson,$c2014.
*500  $aKuluttajakäyttäytymisen perusteet (KE2/MARK1).
*650 7$akuluttajakäyttäytyminen$2ysa
*650 7$akulutus$2ysa
*650 7$akuluttajat$2ysa
*650 7$aostokäyttäytyminen$2ysa
*650 7$apäätöksenteko$2ysa
*650 7$akulutuskulttuuri$2ysa
*650 7$akulutustottumukset$2ysa
*650 7$aelämäntapa$2ysa
*650 7$aconsumer behaviour$2ysa
*650 7$aconsumers$2ysa
*7001 $aBamossy, Gary J.
*7001 $aAskegaard, Soren T.
*7001 $aHogg, Margaret K.
*852  $lSOLOMON
*979  $a0000010973
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Korvaava tuote: 9781292116723 Now in its 5th edition, Consumer Behaviour: A European Perspective provides a fully comprehensive, lively and engaging introduction to the behaviour of consumers in Europe and around the world. The book links in consumer behaviour theory with the real life problems faced by practitioners. Now in its 5th edition, Consumer Behaviour: A European Perspective provides a fully comprehensive, lively and engaging introduction to consumer behaviour. The book links in consumer behaviour theory with the real life problems faced by practitioners. The unique five-part micro-to-macro wheel structure also provides a multi-disciplinary approach, including the latest data to profile European consumers. This book is ideal for second and third year undergraduate marketing students, undergraduate students taking a consumer behaviour module as part of a business course and postgraduate students on masters courses in marketing.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
15534Saatavana HO-kirjastoIV