Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Media markkinoilla : Johdatus joukkoviestintään ja sen tutkimukseen
Julkaistu Loki-kirjat, Helsinki : 2009.
Painos
Ulkoasutiedot
Asiasana
Henkilönnimi
ISBN
*00001134nam a22003734a 4500
*0018058
*00520200511215621.0
*008150807s2009\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-951-768-394-4
*035 $a11040
*035 $a(conv)0000011040
*0410 $afin
*090 $aOMA:IV
*099 $d2$p28$k2015117$oIV$01$f0$71$y20150807$z20150807$b15634
*099 $d2$p28$k2015118$oIV$01$f0$71$y20150807$z20150807$b15635
*1001 $aNieminen, Hannu.
*24510$aMedia markkinoilla :$bJohdatus joukkoviestintään ja sen tutkimukseen /$cHannu Nieminen, Mervi Pantti.
*250 $a3. uud. painos
*260 $aHelsinki :$bLoki-kirjat,$c2009.
*300 $a199.
*500 $aValt.tdk; viestinnän perusopinnot.
*650 7$amedia$2ysa
*650 7$ajoukkoviestintä$2ysa
*650 7$atutkimus$2ysa
*650 7$amediatutkimus $2ysa
*650 7$ajoukkoviestimet$2ysa
*650 7$ayhteiskunta$2ysa
*650 7$ajournalismi$2ysa
*650 7$atekstianalyysi$2ysa
*650 7$amedia-ala$2ysa
*650 7$atalous$2ysa
*650 7$amuutos$2ysa
*650 7$ayleisö$2ysa
*7001 $aPantti, Mervi.
*852 $lNIEMINEN
*979 $a0000011040
*999 $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Median merkitys ihmisten elämässä on suurempi kuin koskaan. Kuitenkin nykypäivän media muistuttaa yhä enemmän markkinatoimintaa, sen tehtävä on tuottaa voittoa. Voiko puolueettomasta mediasta enää puhua? Uudessa tilanteessa tarvitaan uudenlaista luottamusta median ja sen käyttäjien välillä. Median käyttäjien on tiedettävä, millaisia tavoitteita media esityksillään ajaa. Media markkinoilla -kirjan tavoitteena on käsitellä mediaa mahdollisimman laajasti, niin rakenteiden, lajityyppien kuin sisältöjenkin osalta. Myös käsiteltävien asioiden kirjo on laaja. Miten julkinen valta sääntelee mediaa, miten mediatalous vaikuttaa mediasisältöihin, miten mediatekstit vaikuttavat vastaanottajien asenteisiin ja mielipiteisiin, mitä yleisöt saavat mediateksteistä – nämä ovat vain muutamia kysymyksistä, joihin kirja pyrkii vastaamaan. Media markkinoilla on tarkoitettu oppikirjaksi median ja viestinnän koulutukseen, mutta se sopii muillekin viestinnästä kiinnostuneille. VTT Mervi Pantti on populaarimediaan erikoistunut tutkija ja kriitikko, professori Hannu Nieminen on erikoistunut viestinnän ja demokratian suhteiden tutkimukseen. Kirja on saatavana POD-kirjana. Saatavana on myös kirjan ruotsinnos (ISBN 978-951-768-395-1).