Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Digitaalisen jakelun ekosysteemit
Muistilista on tyhjä
Vis
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Digitaalisen jakelun ekosysteemit
Julkaistu
  • BusinessOulu, Oulu : 2012.
Ulkoasutiedot
  • 95 s.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Esipuhe Selvitysraportin sisällön kuvaus 1. Johdanto 1.1. Selvityksen tausta 1.2. Selvityksen tavoitteet. 1.3. Selvityksen ongelmanasettelu 1.4. Työmenetelmät 2. Digitaalisen sisällönjakelun ekosysteemit 2.1. Digitaalisuus muuttaa sisällönjakelun 2.1.1. Internet ja digitalisoituminen 2.1.2. Sisältöjen jakelutiet mullistuvat 2.1.3. Kuluttajien asema vahvistuu 2.1.4. Digitaalinen ja fyysinen jakelu 2.2. Ekosysteemit tarkastelukehikkona 2.2.1. Ekosysteemi liiketoimintaympäristön kuvaajana 2.2.2. Ekosysteemien käyttö digitaalisessa sisällönjakelussa: arvoketjusta ekosysteemiin 2.3. Digitaalisen sisällönjakelun toimintaympäristön muutokset 2.3.1. Teknologia 2.3.2. Sisällöt 2.3.3. Kuluttajakäyttäytyminen 2.4. Digitaalisen sisällönjakelun erityispiirteitä 2.4.1. Liiketoiminta- ja ansaintamallit 2.4.2. Tekijänoikeuskysymykset.. 2.4.3. Piratismi 2.4.4. Standardit 2.4.5. Euroopan digitaaliset sisämarkkinat 2.5. Digitaalisten sisältöekosysteemien jäsentely 3. Digitaaliset peliekosysteemit 3.1. Digitaalisten peliekosysteemien kuvaus ja keskeiset toimijat 3.1.1. Digitaaliset pelijakelukanavat 3.1.2. Keskeiset toimijat 3.1.3. Digitaalisen peliekosysteemin erityispiirteitä 3.2. Markkina 3.2.1. Kansainvälinen markkina 3.2.2. Suomen markkina 3.3. Ansaintamallit 3.4. Digitaalisten peliekosysteemien kehitysnäkymät 3.4.1. Sisältöjen kehitys 3.4.2. Teknologiakehitys. 3.4.3. Kuluttajakäyttäytymisen kehitys 3.4.4. Liiketoimintamallien kehitys 3.4.5. Yhteenveto 3.5. Kriittiset menestystekijät 3.5.1. Kuluttajan näkökulma 3.5.2. Ekosysteemin näkökulma 3.6. Suositukset ja huomiot sisällöntuotantoyritysten kannalta 3.7. Case-kuvaukset 3.7.1. Angry Birds 3.7.2. Yoga Retreat... Digitaalisen sisällönjakelun ekosysteemiselvitys 4.5. Kriittiset menestystekijät 4.5.1. Kuluttajan näkökulma 4.5.2. Ekosysteemin näkökulma 4.6. Suositukset ja huomiot sisällöntuotantoyritysten kannalta 4.7. Case-kuvaukset 4.7.1. Spotify 4.7.2. SingOn 5. Digitaaliset kirja- ja lehtiekosysteemit 5.1. Digitaalisten kirja- ja lehtiekosysteemien kuvaus ja keskeiset toimijat 5.1.1. Digitaaliset kirjaekosysteemit 5.1.2. Digitaaliset lehtiekosysteemit 5.2. Markkina 5.2.1. Digitaalinen kirjamarkkina 5.2.2. Digitaalinen lehtimarkkina 5.3. Ansaintamallit 5.3.1. Digitaalisten kirjojen ansaintamallit 5.3.2. Digitaalisten lehtien ansaintamallit 5.4. Digitaalisten kirja- ja lehtiekosysteemien kehitysnäkymät 5.4.1. Sisältöjen kehitys 5.4.2. Teknologiakehitys 5.4.3. Kuluttajakäyttäytymisen kehitys 5.4.4. Liiketoimintamallien kehitys 5.4.5. Yhteenveto 5.5. Kriittiset menestystekijät 5.5.1. Kuluttajan näkökulma 5.5.2. Ekosysteemin näkökulma 5.6. Suositukset ja huomiot sisällöntuotantoyritysten kannalta 5.7. Case-kuvaukset 5.7.1. Financial Times 5.7.2. Spinfy 6. Digitaaliset video- ja elokuvaekosysteemit 6.1. Digitaalisten video- ja elokuvaekosysteemien kuvaus ja keskeiset toimijat 6.2. Markkina 6.3. Ansaintamallit 6.4. Digitaalisten video- ja elokuvaekosysteemien kehitysnäkymiä 6.4.1. Sisältöjen kehitys 6.4.2. Teknologiakehitys 6.4.3. Kuluttajakäyttäytymisen kehitys 6.4.4. Liiketoimintamallien kehitys 6.4.5. Yhteenveto 6.5. Kriittiset menestystekijät 6.5.1. Kuluttajan näkökulma 6.5.2. Ekosysteemin näkökulma 6.6. Suositukset ja huomiot sisällöntuotantoyritysten kannalta 6.7. Case-kuvaukset 6.7.1. Netflix 6.7.2. KLOK 7. Digitaaliset palveluekosysteemit 7.1. Digitaalisten palveluekosysteemien kuvaus ja keskeiset toimijat 7.2. Markkina 7.3. Ansaintamallit 7.4. Digitaalisten palveluekosysteemien kehitysnäkymät 7.4.1. Palvelujen kehitys 7.4.2. Teknologiakehitys 7.4.3. Kuluttajakäyttäytymisen kehitys 7.4.4. Liiketoimintamallien kehitys 7.4.5. Yhteenveto Digitaalisen sisällönjakelun ekosysteemiselvitys 6 7.5. Kriittiset menestystekijät 7.5.1. Kuluttajan näkökulma 7.5.2. Ekosysteemin näkökulma 7.6. Suositukset ja huomiot sisällöntuotantoyritysten kannalta 7.7. Case-kuvaukset. 7.7.1. Sports Tracker. 7.7.2. ReittiGPS 8. Yhteenveto ja johtopäätökset 8.1. Yhteenveto: digitaalisten sisällönjakelun ekosysteemien kokonaisuus 8.1.1. Digitaalisen sisällönjakelun ekosysteemien erot ja yhtäläisyydet 8.1.2. Kuluttajien näkökulma 8.1.3. Ekosysteemien näkökulma 8.1.4. Yhteenveto tutkimusongelmista ja vastauksista 8.2. Digitaalisen sisällönjakelun ekosysteemien mahdollisuudet suomalaisille sisällöntuotantoyrityksille9 8.3. Suositukset 8.3.1. Suositukset yrityksille 8.3.2. Suositukset yrityspalveluorganisaatioille
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
  • Argillander, Timo.
  • Kalli, Seppo.
  • Martikainen, Virpi.
  • Muikku, Jari.
  • Tuovinen, Timoteus.
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI)
  • https://docplayer.fi/454756-Digitaalisen-jakelun-ekosysteemit.html Linkki verkkoaineistoon
*00005838nam a22003974a 4500
*0018429
*00520201106111811.0
*007cr||||||||||||
*008130115s2012\\\\xx\|||||s||d||||||||fin|c
*019  $bga,la,na
*035  $a20658
*035  $a(PLib-conv)0000020658
*0410 $afin
*24500$aDigitaalisen jakelun ekosysteemit /$cTimo Argillander, Seppo Kalli,Virpi Martikainen, Jari Muikku, Timoteus Tuovinen.
*260  $aOulu :$bBusinessOulu,$c2012.
*300  $a95 s.
*520  $aEsipuhe  Selvitysraportin sisällön kuvaus  1. Johdanto 1.1. Selvityksen tausta  1.2. Selvityksen tavoitteet. 1.3. Selvityksen ongelmanasettelu  1.4. Työmenetelmät 2. Digitaalisen sisällönjakelun ekosysteemit 2.1. Digitaalisuus muuttaa sisällönjakelun  2.1.1. Internet ja digitalisoituminen 2.1.2. Sisältöjen jakelutiet mullistuvat   2.1.3. Kuluttajien asema vahvistuu   2.1.4. Digitaalinen ja fyysinen jakelu 2.2. Ekosysteemit tarkastelukehikkona  2.2.1. Ekosysteemi liiketoimintaympäristön kuvaajana  2.2.2. Ekosysteemien käyttö digitaalisessa sisällönjakelussa: arvoketjusta ekosysteemiin  2.3. Digitaalisen sisällönjakelun toimintaympäristön muutokset  2.3.1. Teknologia   2.3.2. Sisällöt  2.3.3. Kuluttajakäyttäytyminen 2.4. Digitaalisen sisällönjakelun erityispiirteitä  2.4.1. Liiketoiminta- ja ansaintamallit   2.4.2. Tekijänoikeuskysymykset..  2.4.3. Piratismi  2.4.4. Standardit  2.4.5. Euroopan digitaaliset sisämarkkinat 2.5. Digitaalisten sisältöekosysteemien jäsentely 3. Digitaaliset peliekosysteemit 3.1. Digitaalisten peliekosysteemien kuvaus ja keskeiset toimijat  3.1.1. Digitaaliset pelijakelukanavat   3.1.2. Keskeiset toimijat  3.1.3. Digitaalisen peliekosysteemin erityispiirteitä 3.2. Markkina   3.2.1. Kansainvälinen markkina  3.2.2. Suomen markkina 3.3. Ansaintamallit  3.4. Digitaalisten peliekosysteemien kehitysnäkymät   3.4.1. Sisältöjen kehitys   3.4.2. Teknologiakehitys.  3.4.3. Kuluttajakäyttäytymisen kehitys  3.4.4. Liiketoimintamallien kehitys  3.4.5. Yhteenveto  3.5. Kriittiset menestystekijät  3.5.1. Kuluttajan näkökulma  3.5.2. Ekosysteemin näkökulma  3.6. Suositukset ja huomiot sisällöntuotantoyritysten kannalta 3.7. Case-kuvaukset  3.7.1. Angry Birds  3.7.2. Yoga Retreat... Digitaalisen sisällönjakelun ekosysteemiselvitys  4.5. Kriittiset menestystekijät  4.5.1. Kuluttajan näkökulma  4.5.2. Ekosysteemin näkökulma  4.6. Suositukset ja huomiot sisällöntuotantoyritysten kannalta 4.7. Case-kuvaukset  4.7.1. Spotify  4.7.2. SingOn 5. Digitaaliset kirja- ja lehtiekosysteemit  5.1. Digitaalisten kirja- ja lehtiekosysteemien kuvaus ja keskeiset toimijat  5.1.1. Digitaaliset kirjaekosysteemit   5.1.2. Digitaaliset lehtiekosysteemit 5.2. Markkina   5.2.1. Digitaalinen kirjamarkkina  5.2.2. Digitaalinen lehtimarkkina 5.3. Ansaintamallit   5.3.1. Digitaalisten kirjojen ansaintamallit  5.3.2. Digitaalisten lehtien ansaintamallit 5.4. Digitaalisten kirja- ja lehtiekosysteemien kehitysnäkymät   5.4.1. Sisältöjen kehitys   5.4.2. Teknologiakehitys  5.4.3. Kuluttajakäyttäytymisen kehitys  5.4.4. Liiketoimintamallien kehitys  5.4.5. Yhteenveto  5.5. Kriittiset menestystekijät  5.5.1. Kuluttajan näkökulma  5.5.2. Ekosysteemin näkökulma  5.6. Suositukset ja huomiot sisällöntuotantoyritysten kannalta 5.7. Case-kuvaukset  5.7.1. Financial Times  5.7.2. Spinfy 6. Digitaaliset video- ja elokuvaekosysteemit 6.1. Digitaalisten video- ja elokuvaekosysteemien kuvaus ja keskeiset toimijat 6.2. Markkina  6.3. Ansaintamallit  6.4. Digitaalisten video- ja elokuvaekosysteemien kehitysnäkymiä   6.4.1. Sisältöjen kehitys   6.4.2. Teknologiakehitys  6.4.3. Kuluttajakäyttäytymisen kehitys  6.4.4. Liiketoimintamallien kehitys  6.4.5. Yhteenveto  6.5. Kriittiset menestystekijät  6.5.1. Kuluttajan näkökulma  6.5.2. Ekosysteemin näkökulma  6.6. Suositukset ja huomiot sisällöntuotantoyritysten kannalta 6.7. Case-kuvaukset  6.7.1. Netflix  6.7.2. KLOK 7. Digitaaliset palveluekosysteemit 7.1. Digitaalisten palveluekosysteemien kuvaus ja keskeiset toimijat  7.2. Markkina  7.3. Ansaintamallit  7.4. Digitaalisten palveluekosysteemien kehitysnäkymät  7.4.1. Palvelujen kehitys  7.4.2. Teknologiakehitys  7.4.3. Kuluttajakäyttäytymisen kehitys  7.4.4. Liiketoimintamallien kehitys  7.4.5. Yhteenveto Digitaalisen sisällönjakelun ekosysteemiselvitys 6 7.5. Kriittiset menestystekijät  7.5.1. Kuluttajan näkökulma  7.5.2. Ekosysteemin näkökulma  7.6. Suositukset ja huomiot sisällöntuotantoyritysten kannalta 7.7. Case-kuvaukset.  7.7.1. Sports Tracker.  7.7.2. ReittiGPS 8. Yhteenveto ja johtopäätökset  8.1. Yhteenveto: digitaalisten sisällönjakelun ekosysteemien kokonaisuus  8.1.1. Digitaalisen sisällönjakelun ekosysteemien erot ja yhtäläisyydet   8.1.2. Kuluttajien näkökulma   8.1.3. Ekosysteemien näkökulma   8.1.4. Yhteenveto tutkimusongelmista ja vastauksista  8.2. Digitaalisen sisällönjakelun ekosysteemien mahdollisuudet suomalaisille  sisällöntuotantoyrityksille9 8.3. Suositukset  8.3.1. Suositukset yrityksille  8.3.2. Suositukset yrityspalveluorganisaatioille
*653  $aTIETOVERKOT
*653  $aVERKKOJULKAISEMINEN
*653  $aYLEISÖLLE VÄLITTÄMINEN
*653  $aVERKKOKAUPPA
*653  $aLIIKETOIMINTA
*653  $aTALOUDELLISET OIKEUDET
*653  $aPELIT
*653  $aKIRJALLISET TEOKSET
*653  $aSÄVELLYKSET
*653  $aÄÄNITTEET
*653  $aAUDIOVISUAALINEN
*7001 $aArgillander, Timo.
*7001 $aKalli, Seppo.
*7001 $aMartikainen, Virpi.
*7001 $aMuikku, Jari.
*7001 $aTuovinen, Timoteus.
*85640$uhttps://docplayer.fi/454756-Digitaalisen-jakelun-ekosysteemit.html$yLinkki verkkoaineistoon
*979  $a0000020658
*999  $aMikroMarc$b[Electronic material]$x26
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Lähetä