Tervetuloa kirjastoon!

Riittävän hyvä opettaja
Muistilista on tyhjä
Vis
*00003216nam a22009014a 4500
*0018483
*00520200511215625.0
*008161214s2011\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-451-500-9
*035  $a11495
*035  $a(conv)0000011495
*0410 $afin
*080  $aUDK:37.08
*080  $aUDK:37
*084  $aYKL:38.5$2ykl
*090  $aOMA:V
*099  $d2$p28$k201737$oV$01$f0$71$y20161214$z20161214$b16283
*099  $d2$p28$k201738$oV$01$f0$71$y20161214$z20161214$b16284
*1001 $aStenberg, Katariina.
*24510$aRiittävän hyvä opettaja /$cKatariina Stenberg.
*260  $aJyväskylä :$bPS-kustannus,$c2011$e(Juva :$fBookwell)
*300  $a146 s.
*300  $bkuvitettu.
*300  $c21 cm.
*4901 $aOpettajan ääni
*504  $aisältää bibliografisia lähdeviitteitä.
*520  $aI Aristoteleen jalanjäljillä - kurkistus opettajan ammattietiikkaan. -- II Opettajan persoonallinen identiteetti: kuka minä olen? -- III Opettajan ammatillinen identiteetti: kuka minä olen opettajana? -- IV Käyttöteorian tiedostaminen ja työstäminen. -- V Reflektio. -- VI Millainen on hyvä opettaja? -- VII Opettaja ja yhteiskunta. -- VIII Opettaja ryhmänohjaajana. -- IX Vuorovaikutus. -- X Kuuntelu. -- XI Tutkiva puhe. -- XII Pirstaloitua vai kokonaista opetusta? -- XIII Opetuksen suunnittelu. -- XIV Oppilaan itseohjautuvuuden tukeminen. -- XV Arviointi. -- XVI Erilaiset oppijat ja opetuksen eriyttäminen. -- XVII Flow ja motivaatio. -- XVIII Opetuksen kauneus. -- XIX Jaksaminen. -- XX Summa summarum
*650 7$aopetustaito$2ysa
*650 7$aopettajat$2ysa
*650 7$aerilaiset oppijat$2ysa
*650 7$akouluttajat$2ysa
*650 7$atyöhyvinvointi$2ysa
*650 7$aarviointi$2ysa
*650 7$aflow-tila$2ysa
*650 7$apersoonallisuus$2ysa
*650 7$aminäkuva$2ysa
*650 7$areflektio$2ysa
*650 7$aerityisopetus$2ysa
*650 7$atyöviihtyvyys$2ysa
*650 7$aennaltaehkäisy$2ysa
*650 7$amotivaatio$2ysa
*650 7$ajaksaminen$2ysa
*650 7$asosiaalinen vuorovaikutus$2ysa
*650 7$avuorovaikutus$2ysa
*650 7$aoppilaat$2ysa
*650 7$aopettaja-oppilassuhde$2ysa
*650 7$aammattietiikka$2ysa
*650 7$aprofessionalismi$2ysa
*650 7$aammatti-identiteetti$2ysa
*650 7$aopetus$2ysa
*650 7$aopettajuus$2ysa
*650 7$aidentiteetti$2ysa
*653  $aopetustaito
*653  $aopettajat
*653  $atyöhyvinvointi
*653  $aarviointi
*653  $aennaltaehkäisy
*653  $amotivaatio
*653  $ajaksaminen
*653  $asosiaalinen vuorovaikutus
*653  $avuorovaikutus
*653  $aammattietiikka
*653  $aopetus
*653  $aidentiteetti
*653  $aidentitet
*653  $aork
*653  $aelever
*653  $aförhållandet lärare-elev
*653  $ayrkesetik
*653  $aprofessionalism
*653  $ayrkesidentitet
*653  $aväxelverkan
*653  $aundervisning
*653  $aelever med speciella behov
*653  $amotivation
*653  $avälbefinnande i arbetet
*653  $alärare
*830 0$aOpettajan ääni.
*852  $lSTENBERG
*979  $a0000011495
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Katariina Stenberg käsittelee kirjassaan niitä aiheita, jotka hän on niin opettajana kuin opettajankouluttajana työskennellessään kokenut keskeisiksi opettajan jaksamiseen liittyviksi tekijöiksi. Teemoina ovat muun muassa opettajan persoona, ryhmän toimivuus, opetuksen suunnittelu, eriyttäminen ja opettamisen ilo. Tietoinen työskentely oman opettajuuden äärellä auttaa jäsentämään ja hahmottamaan itselle tärkeitä asioita. Lisäksi innostus ja inspiraatio, jotka opettajuuden äärelle pysähtymisen seurauksena voivat syntyä, toimivat erinomaisena vastalääkkeenä nykypäivän opettajantyön uhkaa, uupumista, vastaan. Tämä kirja vetää mukaansa kaikki ne opettajat, jotka haluavat löytää työhönsä uusia voimia.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
16283Saatavana HO-kirjastoV
16284Saatavana HO-kirjastoV