Tervetuloa kirjastoon!

Open somekirja : Sosiaalisen median oppimisympäristöt ja menetelmät
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Pönkä, Harto.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Open somekirja : Sosiaalisen median oppimisympäristöt ja menetelmät
Julkaistu
  • Docendo, Jyväskylä : 2017.
UDK-luokituskoodi
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 255 sivua.
  • kuvitettu.
  • 24 cm.
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
ISBN
  • 978-952-291-223-7
  • suomi
*00001827nam a22004454a 4500
*0018571
*00520200511215627.0
*008170329s2017\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-291-223-7
*035  $a11587
*035  $a(conv)0000011587
*0410 $afin
*080  $aUDK:37
*080  $aUDK:004.7
*084  $aYKL:61.721$2ykl
*084  $aYKL:38.221$2ykl
*090  $aOMA:V
*099  $d2$p28$k2017136$oV$01$f0$71$y20170329$z20170329$b16401
*099  $d2$p28$k2017137$oV$01$f0$71$y20170329$z20170329$b16402
*1001 $aPönkä, Harto.
*24510$aOpen somekirja :$bSosiaalisen median oppimisympäristöt ja menetelmät /$cHarto Pönkä.
*260  $aJyväskylä :$bDocendo,$c2017.
*300  $a255 sivua.
*300  $bkuvitettu.
*300  $c24 cm.
*500  $aAlanimeke kannessa:Sosiaalisen median oppimisympäristöt ja menetelmät.
*500  $aAlanimeke selässä:Sosiaalisen median oppimisympäristöt ja menetelmät; käyt.tdk.
*520  $a1. Miksi sosiaalista mediaa opetuskäyttöön? -- 2. Sosiaalinen media opetuksessa käytännössä -- 3. Pedagogiikka ja sosiaalinen media -- 4. Sosiaalisen median palveluita opetukseen -- 5. Muutama sana laitteista ja varusteista -- 6. Tekijänoikeudet ja opetuksessa käytettävät sisällöt -- 7. Käyttöehdot ja tietosuoja -- 8. Apua opettajan some- ja digihämmennykseen
*520  $aSosiaalisen median oppimisympäristöt ja menetelmät
*520  $aSosiaalisen median oppimisympäristöt ja menetelmät
*650 7$asosiaalinen media$2ysa
*650 7$aopetuskäyttö$2ysa
*650 7$aopetus$2ysa
*650 7$apedagogiikka$2ysa
*650 7$atekijänoikeus$2ysa
*650 7$atietosuoja$2ysa
*653  $aopetus
*653  $apedagogiikka
*653  $atekijänoikeus
*653  $atietosuoja
*852  $lPÖNKÄ
*979  $a0000011587
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Mitä uusi opetussuunnitelma vaatii sosiaalisen median käytöltä? Millaiset taidot ja tiedot jatkossa edellytetään? Miten somea hyödynnetään opetusympäristönä? Sosiaalinen media on ennen muuta keskustelua, verkostoitumista ja omaehtoista yhteisöllisyyttä. Opetukseen some tarjoaa uusia sisältöjä, välineitä ja menetelmiä, jotka ovat vielä useimmille opettajille vieraita. Kirjassaan Harto Pönkä avaa näitä menetelmiä ja tarjoaa pedagogisia malleja somen opetuskäyttöön. Käsiteltäviä aiheita ovat muun muassa: - BYOD, pelillistäminen, flipped learning, MOOC, ilmiöpohjaisuus, oppimisverkostot - palapeli-malli, tutkiva oppiminen, ongelmalähtöinen oppiminen ja mobiilibongaus - sosiaalisen median ottaminen opetuskäyttöön neljävaiheisen mallin avulla - Yhteisölliset skriptit ja skriptaamisen periaate sekä opetuksen suunnittelussa, välineiden valinnassa että verkkoympäristöjen käytössä ja rakentamisessa Väitöskirjaansa valmisteleva Harto Pönkä (KM) toimii sosiaalisen median asiantuntijana sekä johtaa perustamaansa Innowise-yritystä.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
16401Saatavana HO-kirjastoV
16402Saatavana HO-kirjastoV