Tervetuloa kirjastoon!

Tavallisen erityinen lapsi : onnistuneen yhteistyön arvoitusta ratkomassa
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Määttä, Paula.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Tavallisen erityinen lapsi : onnistuneen yhteistyön arvoitusta ratkomassa
Julkaistu
  • PS-kustannus, Jyväskylä : 2016.
UDK-luokituskoodi
Painos
  • 2. painos
Ulkoasutiedot
  • 312 sivua.
  • kuvitettu.
  • 21 cm.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Rantala, Anja.
ISBN
  • 978-952-451-689-1
  • suomi
*00001314nam a22004454a 4500
*0018699
*00520200511215628.0
*008171221s2016\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-451-689-1
*035  $a11726
*035  $a(conv)0000011726
*0410 $afin
*080  $aUDK:37
*090  $aOMA:V
*099  $d2$p28$k2018117$oV$01$f0$71$y20171221$z20171221$b16631
*099  $d2$p28$k2018118$oV$01$f0$71$y20171221$z20171221$b16632
*1001 $aMäättä, Paula.
*24510$aTavallisen erityinen lapsi :$bonnistuneen yhteistyön arvoitusta ratkomassa /$cPaula Määttä ja Anja Rantala.
*250  $a2. painos
*260  $aJyväskylä :$bPS-kustannus,$c2016.
*300  $a312 sivua.
*300  $bkuvitettu.
*300  $c21 cm.
*5050 $asipuhe .
*520  $aOnnistuneen yhteistyön arvoitusta ratkomassa
*650 7$akasvatus$2ysa
*650 7$alapsuus$2ysa
*650 7$aperhe$2ysa
*650 7$akasvuympäristö$2ysa
*650 7$anormaalius$2ysa
*650 7$alasten kehitys$2ysa
*650 7$avanhempi-lapsisuhde$2ysa
*650 7$avuorovaikutus$2ysa
*650 7$avastuu$2ysa
*650 7$avanhemmat$2ysa
*650 7$ayhteistyö$2ysa
*650 7$akoti$2ysa
*650 7$akoulu$2ysa
*650 7$apäivähoito$2ysa
*7001 $aRantala, Anja.
*852  $lMÄÄTTÄ
*979  $a0000011726
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Miksi yhä useammat lapset arvioidaan erityisiksi tai erityisen tuen tarpeessa oleviksi? Eivätkö kaikki lapset ole tavallisen erityisiä? Jako "normaaleihin" ja "epänormaaleihin" häviää kodin arjessa, mutta kodin oven ulkopuolella alkaa tiukka luokittelu ja keskustelu siitä, kenen asiantuntemukseen luotetaan, kun lasten kehittymisen ja oppimisen edellytyksiä arvioidaan. Kodin, päivähoidon ja koulun tarjoamat arkipäivän tilanteet ovat lapsen kehityksen peruspilareita. Siksi perhettä ja lasta tukevien palvelujen tulisi perustua lasten ja vanhempien tarpeisiin. Kirjan käytännöllisten vinkkien avulla varhaiskasvatuksessa on helppo löytää ne yhteistyön arkiset tavoitteet, joiden avulla pystyy rakentamaan kaikenlaisille lapsille hyvinvointia edistäviä kehitysympäristöjä. Uudistetussa painoksessa on uutta tietoa lapsen kehityksen ja oppimisen perustasta. Lisäksi säädökset on ajantasaistettu.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
16631Saatavana HO-kirjastoV
16632Saatavana HO-kirjastoV