Tervetuloa kirjastoon!

Opettajan didaktiikka
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Jyrhämä, Riitta.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Opettajan didaktiikka
Julkaistu
  • PS-kustannus, Jyväskylä : 2016.
UDK-luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 247 sivua.
  • kuvitettu.
  • 23 cm.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Hellström, Martti.
  • Uusikylä, Kari.
  • Kansanen, Pertti.
ISBN
  • 978-952-451-697-6
  • suomi
*00001502nam a22004214a 4500
*0018720
*00520200511215628.0
*008171222s2016\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-451-697-6
*035  $a11748
*035  $a(conv)0000011748
*0410 $afin
*080  $aUDK:37
*090  $aOMA:V
*099  $d2$p28$k2018254$oV$01$f0$71$y20171222$z20171222$b16671
*099  $d2$p28$k2018255$oV$01$f0$71$y20171222$z20171222$b16672
*1001 $aJyrhämä, Riitta.
*24510$aOpettajan didaktiikka /$cRiitta Jyrhämä, Martti Hellström, Kari Uusikylä, Pertti Kansanen.
*260  $aJyväskylä :$bPS-kustannus,$c2016.
*300  $a247 sivua.
*300  $bkuvitettu.
*300  $c23 cm.
*5050 $ayhyt katsaus didaktiikan kehitykseen -- Yhteiskunnan vaatimukset ja koulu -- Opetussuunnitelmateoriaa -- Opetustapahtuma -- Arviointi -- Opetuksen tutkimus -- Kansainvälinen kasvatuksen maailma -- Didaktiikan tulevaisuus -- Miksi kerran opittu ei riitä?.
*650 7$adidaktiikka$2ysa
*650 7$aopettajat$2ysa
*650 7$apedagoginen ajattelu$2ysa
*650 7$aopetus$2ysa
*650 7$asuunnittelu$2ysa
*650 7$aarviointi$2ysa
*650 7$akoulutuspolitiikka$2ysa
*650 7$aopetussuunnitelmat$2ysa
*650 7$atutkimus$2ysa
*650 7$akansainvälisyys$2ysa
*650 7$atulevaisuus$2ysa
*650 7$aopettajankoulutus$2ysa
*7001 $aHellström, Martti.
*7001 $aUusikylä, Kari.
*7001 $aKansanen, Pertti.
*852  $lJYRHÄMÄ
*979  $a0000011748
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Didaktiikka on kasvatustieteen osa-alue, joka tutkii opetusta. Se tarjoaa opettajalle arvokasta tietoa opetuksen suunnitteluun. Opetuksen laadun paras tae on itsenäinen, oppinut opettaja, joka kykenee monipuoliseen didaktiseen ajatteluun. Teoksessa käsitellään muun muassa yhteiskunnan koululle asettamia vaatimuksia, opetussuunnitelmaa, opetustapahtumaa, arviointia ja opetuksen tutkimusta. Kirjoittajat ovat tehneet elämäntyönsä opettajina ja opetuksen tutkijoina, ja heidät on palkittu didaktisista ansioistaan.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
16671Saatavana HO-kirjastoV
16672Saatavana HO-kirjastoV