Tervetuloa kirjastoon!

Corporate communication : a guide to theory and practice
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Cornelissen, Joep P.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Corporate communication : a guide to theory and practice
Julkaistu
  • SAGE Publications Ltd, London : 2017.
UDK-luokituskoodi
Painos
  • 5th edition
Ulkoasutiedot
  • xxvi, 306 sivua.
  • kuvitettu.
  • 25 cm.
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
ISBN
  • 978-1-4739-5370-3
  • 978-1-4739-5369-7
  • englanti
*00002599nam a22004814a 4500
*0018981
*00520200511215631.0
*008181008s2017\\\\xx\||||||||||\||||||eng|c
*020  $a978-1-4739-5370-3
*020  $a978-1-4739-5369-7
*035  $a12023
*035  $a(conv)0000012023
*0410 $aeng
*080  $aUDK:004.451.6
*080  $aUDK:316.772
*080  $aUDK:659
*090  $aOMA:IV
*099  $d2$p28$k2018579$oIV$01$f4$71$y20181008$z20181008$b17066
*099  $d2$p28$k2018580$oIV$01$f0$71$y20181008$z20181008$b17067
*1001 $aCornelissen, Joep P.
*24510$aCorporate communication :$ba guide to theory and practice /$cJoep Cornelissen.
*250  $a5th edition
*260  $aLondon :$bSAGE Publications Ltd,$c2017.
*300  $axxvi, 306 sivua.
*300  $bkuvitettu.
*300  $c25 cm.
*504  $aisältää bibliografisia viitteitä ja hakemiston.
*520  $aPart I: Introduction -- Chapter 1: Defining Corporate Communication -- Chapter 2: Corporate Communication in Contemporary Organizations -- Chapter 3: Corporate Communication in a Changing Media Environment -- Part II: Conceptual Foundations -- Chapter 4: Stakeholder Management and Communication -- Chapter 5: Corporate Identity, Branding and Corporate Reputation -- Part III: Corporate Communication in Practice -- Chapter 6: Communication Strategy and Strategic Planning -- Chapter 7: Research and Measurement -- Part IV: Specialist Areas in Corporate Communications -- Chapter 8: Media Relations -- Chapter 9: Employee Communication -- Chapter 10: Issues Management -- Chapter 11: Crisis Communication -- Part V: New Developments in Corporate Communication -- Chapter 12: Leadership and Change Communication -- Chapter 13: Corporate Social Responsibility (CSR) and Community Relations
*520  $a[Tiivistelmä] The new 5th edition of this bestselling text, used by nearly 25,000 students in over 50 different countries retains its practical yet strong theoretical approach and is now updated to include new material on integrated reporting and CSR communications
*650 7$ayritysviestintä$2ysa
*650 7$aorganisaatioviestintä$2ysa
*650 7$ajohtaminen$2ysa
*650 7$asisäinen tiedotus$2ysa
*650 7$aulkoinen tiedotus$2ysa
*650 7$ayhteiskuntavastuu$2ysa
*650 7$amediataidot$2ysa
*650 7$asuhdetoiminta$2ysa
*650 7$aviestintä$2ysa
*653  $ajohtaminen
*653  $aviestintä
*653  $aCommunication in management
*653  $abusiness communication
*653  $acommunication in organizations
*852  $lCORNELISSEN
*979  $a0000012023
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
17066Lainassa12.08.2024HO-kirjastoIV
17067Lainassa12.08.2024HO-kirjastoIV