Tervetuloa kirjastoon!

Lapset iltapäivätoiminnassa : koululaisten valvottu vapaa-aika
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Strandell, Harriet.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Lapset iltapäivätoiminnassa : koululaisten valvottu vapaa-aika
Julkaistu
  • Gaudeamus, Helsinki : 2012 ([Tallinna] : Tallinna Raamatutrükikoda)
UDK-luokituskoodi
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 293 sivua.
  • kuvitettu.
  • 21 cm.
Asiasana
ISBN
  • 978-952-495-235-4
  • suomi
*00001401nam a22004694a 4500
*0019001
*00520200511215632.0
*008181009s2012\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-495-235-4
*035  $a12045
*035  $a(conv)0000012045
*0410 $afin
*080  $aUDK:351/354
*080  $aUDK:373
*084  $aYKL:38.52$2ykl
*084  $aYKL:32.4$2ykl
*090  $aOMA:V
*099  $d2$p28$k2019012$oV$01$f0$71$y20181009$z20181009$b17101
*1001 $aStrandell, Harriet.
*24510$aLapset iltapäivätoiminnassa :$bkoululaisten valvottu vapaa-aika /$cHarriet Strandell.
*260  $aHelsinki :$bGaudeamus,$c2012$e([Tallinna] :$fTallinna Raamatutrükikoda)
*300  $a293 sivua.
*300  $bkuvitettu.
*300  $c21 cm.
*500  $aValt.tdk; SOSK-5032 Lapsuudentutkimus.
*650 7$ailtapäivätoiminta$2ysa
*650 7$akerhotoiminta$2ysa
*650 7$akoululaiset$2ysa
*650 7$alapset$2ysa
*650 7$aperuskoulu$2ysa
*650 7$avapaa-aika$2ysa
*650 7$avalvonta$2ysa
*650 7$alapsuus$2ysa
*650 7$ahallinta$2ysa
*650 7$aelinympäristö$2ysa
*650 7$asosiaalinen ympäristö$2ysa
*650 7$afyysinen ympäristö$2ysa
*650 7$amuutos$2ysa
*650 7$alapsipolitiikka$2ysa
*650 7$aetnografia$2ysa
*650 7$ahaastattelututkimus$2ysa
*650 7$akyselytutkimus$2ysa
*852  $lSTRANDELL
*979  $a0000012045
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Koululaisten iltapäivätoiminta valottaa suomalaisen lapsuuden hallinnassa tapahtuneita syviä muutoksia, joiden yhtenä näyttämönä koululaisten iltapäiväuudistus on toiminut. Teos tarjoaa kattavan näkökulman koululaisten iltapäivätoimintaan sekä selvittää lasten ja ohjaajien arkista kanssakäymistä iltapäiväkerhoissa. Erityisesti keskitytään rajoittamisen ja mahdollistamisen, vapauden ja vastuun sekä sopimisen ja luottamuksen teemoihin. Missä kulkevat vapauden ja vastuun rajat, ja mikä on ohjaajan rooli suhteessa lasten omatoimisuuteen? Koululaisten iltapäivätoiminta perustuu runsaaseen ja monipuoliseen tutkimusaineistoon. Se on tärkeää luettavaa lasten vanhemmille, lasten parissa työskenteleville ammattilaisille, päättäjille ja koululaisten iltapäivätoiminnan kehittäjille. VTT Harriet Strandell on lapsuuden sosiologiaan erikoistunut sosiologi Helsingin yliopistossa. Hän on tutkinut etenkin lapsuuden tilallisuutta sekä lasten toimintaa, liikkuvuutta ja osallistumista. Hänen aiempiin teoksiinsa kuuluu mm. Päiväkoti lasten kohtaamispaikkana (Gaudeamus 1995).

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
17101Saatavana HO-kirjastoV