Tervetuloa kirjastoon!

Principles of marketing
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Kotler, Philip.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Principles of marketing
Julkaistu
  • Pearson, Harlow, England : 2018.
UDK-luokituskoodi
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Painos
  • 17. edition, Global edition
Ulkoasutiedot
  • 734 sivua.
  • kuvitettu.
  • 28 cm.
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
  • Armstrong, Gary.
  • Opresnik, Marc Oliver.
ISBN
  • 1-292-22017-1
  • 978-1-292-22017-8
  • englanti
*00006259nam a22013934a 4500
*0019293
*00520200511215636.0
*008191030s2018\\\\xx\||||||||||\||||||eng|c
*020  $a1-292-22017-1
*020  $a978-1-292-22017-8
*035  $a12353
*035  $a(conv)0000012353
*0410 $aeng
*080  $aUDK:658.8
*084  $aYKL:69.3$2ykl
*090  $aOMA:IV
*099  $d2$p28$k2019201$oIV$01$f0$71$y20191030$z20191030$b17513
*099  $d2$p28$k2019202$oIV$01$f0$71$y20191030$z20191030$b17514
*1001 $aKotler, Philip.
*24510$aPrinciples of marketing /$cPhilip Kotler, Gary Armstrong with Marc Oliver Opresnik.
*250  $a17. edition, Global edition
*260  $aHarlow, England :$bPearson,$c2018.
*300  $a734 sivua.
*300  $bkuvitettu.
*300  $c28 cm.
*500  $aAuthorized adaptation from the United States edition, entitled Principles of marketing, 17th edition, ISBN 978-0-13-449251-3, by Philip Kotler and Gary Armstrong, published by Pearson Education ©2018; maat.metsätieteellinen tdk; YET-004 Elintarvikemarkkinoinnin perusteet.
*520  $aPart 1: Defining Marketing and the Marketing Process -- 1. Marketing: Creating Customer Value and Engagement -- 2. Company and Marketing Strategy: Partnering to Build Customer Engagement, Value, and Relationships -- Part 2: Understanding the Marketplace and Consumer Value -- 3. Analyzing the Marketing Environment -- 4. Managing Marketing Information to Gain Customer Insights -- 5. Consumer Markets and Buyer Behavior -- 6. Business Markets and Business Buyer Behavior -- Part 3: Designing a Customer Value-Driven Strategy and Mix -- 7. Customer Value-Driven Marketing Strategy: Creating Value for Target Customers -- 8. Products, Services, and Brands: Building Customer Value -- 9. Developing New Products and Managing the Product Life Cycle -- 10. Pricing: Understanding and Capturing Customer Value -- 11. Pricing Strategies: Additional Considerations -- 12. Marketing Channels: Delivering Customer Value -- 13. Retailing and Wholesaling -- 14. Engaging Consumers and Communicating Customer Value: Integrated Marketing Communication Strategy -- 15. Advertising and Public Relations -- 16. Personal Selling and Sales Promotion -- 17. Direct, Online, Social Media, and Mobile Marketing -- Part 4: Extending Marketing -- 18. Creating Competitive Advantage -- 19. The Global Marketplace -- 20. Sustainable Marketing: Social Responsibility and Ethics -- Appendix 1: Marketing Plan -- Appendix 2: Marketing by the Numbers -- Appendix 3: Careers in Marketing
*520  $a[Tiivistelmä] 'In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it’s more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today’s key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 17th Edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.' --
*653  $aMarketing
*653  $amarkkinointi
*653  $astrategiat
*653  $akuluttajat
*653  $akuluttajakäyttäytyminen
*653  $amarkkinat (taloustiede)
*653  $atuotteet
*653  $abrändit
*653  $apalvelut
*653  $ahinnoittelu
*653  $aasiakassuhde
*653  $averkkokauppa
*653  $aviestintä
*653  $amainonta
*653  $amyynti
*653  $ayritystoiminta
*653  $asuunnittelu
*653  $atuotekehitys
*653  $aasiakaspalvelu
*653  $aasiakkaat
*653  $amarkkinointiviestintä
*653  $amarkkinointitutkimus
*653  $amyynninedistäminen
*653  $aasiakkuus
*653  $asuoramarkkinointi
*653  $asosiaalinen vastuu
*653  $akilpailuetu
*653  $asuhdetoiminta
*653  $ajälleenmyynti
*653  $amyyntityö
*653  $ayritysmarkkinointi
*653  $astrategiatyö
*653  $aasiakaslähtöisyys
*653  $atukkukauppa
*653  $akestävä kehitys
*653  $aoppikirjat
*653  $aoppimateriaali
*653  $amarknadsföring
*653  $astrategier
*653  $akonsumenter
*653  $akonsumentbeteende
*653  $amarknader (ekonomi)
*653  $aprodukter
*653  $abrands
*653  $atjänster (service)
*653  $aprissättning
*653  $akundrelation
*653  $anäthandel
*653  $akommunikation
*653  $areklam (marknadsföring)
*653  $aförsäljning
*653  $aföretagsverksamhet
*653  $aplanering
*653  $aproduktutveckling
*653  $akundservice
*653  $akunder
*653  $amarknadskommunikation
*653  $amarknadsforskning
*653  $asales promotion
*653  $akundkontakt
*653  $adirektmarknadsföring
*653  $asocialt ansvar
*653  $akonkurrensfördel
*653  $aPR-verksamhet
*653  $aåterförsäljning
*653  $aförsäljningsarbete
*653  $aföretagsmarknadsföring
*653  $astrategiarbete
*653  $akundorientering
*653  $apartihandel
*653  $ahållbar utveckling
*653  $aläroböcker
*653  $aläromedel
*653  $astrategy
*653  $amarketing research
*653  $aproducts
*653  $aService
*653  $aconsumer behaviour
*653  $aproduct development
*653  $apricing
*653  $acustomer value
*653  $awholesale trade
*653  $aretail trade
*653  $aAdvertising
*653  $acompetitive advantage
*653  $amarketing mix
*653  $aCompetitiveness
*653  $abusiness-to-business
*653  $aSustainable development
*7001 $aArmstrong, Gary.
*7001 $aOpresnik, Marc Oliver.
*852  $lKOTLER
*979  $a0000012353
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
17513Saatavana HO-kirjastoIV
17514Saatavana HO-kirjastoIV