Henkilönnimi Moll, Luis C., kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö L. S. Vygotsky and education
Julkaistu Routledge, New York : 2014.
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot 173 s. : kuvitettu ; 20 cm
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Routledge key ideas in education
Henkilönnimi
Asiasana
Toinen ilmiasu Verkkoaineisto: ISBN 978-0-203-15677-3
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke Routledge key ideas in education.
ISBN 978-0-415-89949-9 978-0-415-89948-2
*00002617cam a22005414i 4500
*0019639
*00520190704085209.0
*008130911s2014 xxua b 001 0 eng c
*020 $a978-0-415-89949-9$c21,25$qnidottu
*020 $a978-0-415-89948-2$qsidottu
*035 $a(FI-MELINDA)006423945
*0410 $aeng
*084 $a37teo$2uef
*1001 $aMoll, Luis C.,$ekirjoittaja.
*24510$aL. S. Vygotsky and education /$cLuis C. Moll.
*260 $aNew York :$bRoutledge,$c2014.
*300 $a173 s. :$bkuvitettu ;$c20 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aRoutledge key ideas in education
*500 $akasv.tdk
*500 $aEDUK861 Kasvatuspsykologian erikoiskurssi II
*504 $aSisältää bibliografisia lähdeviitteitä (s. [158]-169) ja hakemiston.
*5050 $aChapter 1: Situating Vygotsky Historically ; Chapter 2: Reading in Two Languages: A Formative Experiment ; Chapter 3: Bilingual Subjectivity in the Mediation of Thinking ; Chapter 4: Living Knowledge in Practice
*60014$aVygotskij, Lev Semënovič
*650 0$aChild development$xSocial aspects.
*650 0$aSecond language acquisition$xPhilosophy.
*650 0$aEducation, Bilingual$xPhilosophy.
*650 0$aEducational psychology.
*650 0$aLearning, Psychology of.
*650 7$akasvatusteoriat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7960
*650 7$akaksikielisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10956
*650 7$aoppimispsykologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15202
*650 7$akielitaito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5797
*650 7$apsykososiaaliset tekijät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4391
*650 7$akognitio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p642
*650 7$aajattelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6007
*650 7$akasvatuspsykologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16586
*650 7$apedagogiska teorier$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7960
*650 7$atvåspråkighet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10956
*650 7$ainlärningspsykologi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15202
*650 7$aspråkkunskap$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5797
*650 7$apsykosociala faktorer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4391
*650 7$akognition$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p642
*650 7$atänkande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6007
*650 7$apedagogisk psykologi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16586
*77608$iVerkkoaineisto:$z978-0-203-15677-3
*830 0$aRoutledge key ideas in education.
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana