Tervetuloa kirjastoon!

Social and critical practice in art education
Muistilista on tyhjä
Vis
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Social and critical practice in art education
Muut nimekkeet
  • Social and critical practices in art education
Julkaistu
  • Trentham Books, Stoke on Trent, UK ; Sterling, VA : 2005.
DDC-luokituskoodi (Dewey Decimal Classification)
YKL-luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • xviii, 146 pages : ill. ; 25 cm
Asiasana
Henkilönnimi
  • Atkinson, Dennis.
  • Dash, Paul.
ISBN
  • 1858563119
  • 978-1-85856-311-4
  • englanti
*00002476cam a22003977i 4500
*0019645
*00520190704123724.0
*008050825s2005    xxka   f b    001 0 eng c
*020  $a1858563119$c35,51$qpaperback
*020  $a978-1-85856-311-4$qpaperback
*035  $a(FI-MELINDA)006486945
*0410 $aeng
*05000$aN85$b.S67 2005
*08204$a707.1$222
*24500$aSocial and critical practice in art education /$cedited by Dennis Atkinson and Paul Dash.
*24634$aSocial and critical practices in art education
*260  $aStoke on Trent, UK ;$aSterling, VA :$bTrentham Books,$c2005.
*300  $axviii, 146 pages :$bill. ;$c25 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*500  $aInstitute of Education Press
*500  $akasv.tdk
*500  $aEDUKU004 Taidekasvatus
*504  $aIncludes bibliographical references (p. 139-144) and index.
*5050 $aIntroduction: art in education, critical and social practice / Dennis Atkinson and Paul Dash -- One's joy in one's labour / Tim Rollins -- Art in contentious spaces / John Johnston -- Approaching the future in school art education: learning how to swim / Dennis Atkinson -- Championing contemporary practice in the secondary classroom / Henry Ward -- Room 13 / Danielle Souness and Rob Fairley -- The museum clearing: a metaphor for new museum practice / Viv Golding -- The art of memory-making / Dierdre Prins -- The 198 Gallery / Lucy Davis and Folami Bayode -- Comique Absolu / Sarnath Banerjee -- Outtakes / Susan pui san lok -- Cultural demarcation, the African diaspora and art education / Paul Dash -- The friendly interventionist: reflections on the relationship between critical practice and artists/teachers in secondary schools / Nicholas Addison and Lesley Burgess.
*650 0$aArt$xStudy and teaching.
*650 0$aArt in education.
*650 7$ataideaineet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17709
*650 7$aopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$ataidekasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5457
*650 7$akulttuurikasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11440
*650 7$aestetiska ämnen$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17709
*650 7$aundervisning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$akonstfostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5457
*650 7$akulturfostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11440
*7001 $aAtkinson, Dennis.
*7001 $aDash, Paul.
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana HO-kirjastoV