Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Copyright Protection of Slogans - The Italian Supreme Court's Decision in the "500% FIAT" Case
Muistilista on tyhjä
Vis
Hylly
  • SA-EIPR
Henkilönnimi
  • Bonadio, Enrico, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Copyright Protection of Slogans - The Italian Supreme Court's Decision in the "500% FIAT" Case
Julkaistu
  • Sweet & Maxwell, London : 2023.
Ulkoasutiedot
  • s. 111-112
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • European Intellectual Property Review, ISSN 0142-0461 ; 45(2)
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • This interesting case recently decided by the Italian Supreme Court (Corte di Cassazione) has focused on whether the slogan "500% FIAT" can be protected by copyright (decision No.8276/2022, published on 14 March 2022). The court held that a slogan is not original where it includes a strongly evocative brand as the latter is capable of making the claim less creative and innovative.
Asiasana
Maantieteellinen nimi asiasanana
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
  • De Mucci, Nicoletta, kirjoittaja.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • European Intellectual Property Review, 0142-0461 ; 45(2)
*000      ab a        ar
*00117864
*008      s2023||||xxk|||||||||||||||||eng||            
*040  $aFI-CUTE$bfin$erda
*0410 $aeng
*1001 $aBonadio, Enrico,$ekirjoittaja.
*24510$aCopyright Protection of Slogans - The Italian Supreme Court's Decision in the "500% FIAT" Case /$cEnrico Bonadio, Nicoletta De Mucci.
*264 1$aLondon :$bSweet & Maxwell,$c2023.
*300  $as. 111-112
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aEuropean Intellectual Property Review,$x0142-0461 ;$v45(2)
*520  $aThis interesting case recently decided by the Italian Supreme Court (Corte di Cassazione) has focused on whether the slogan "500% FIAT" can be protected by copyright (decision No.8276/2022, published on 14 March 2022). The court held that a slogan is not original where it includes a strongly evocative brand as the latter is capable of making the claim less creative and innovative.
*650 7$atekijänoikeus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2346$2yso/fin
*650 7$atavaramerkit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1488
*650 7$amainonta$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1232$2yso/fin
*650 7$abrändit$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23851$2yso/fin
*650 7$aiskulauseet$0yso/fin$2http://www.yso.fi/onto/yso/p10558
*651 7$aItalia$0http://www.yso.fi/onto/yso/p105111$2yso/fin
*653  $aomaperäisyys
*7001 $aDe Mucci, Nicoletta,$ekirjoittaja.
*830 0$aEuropean Intellectual Property Review,$x0142-0461 ;$v45(2)
*852  $hSA-EIPR
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuSijaintiHylly
Ex1Saatavana (ei lainattavissa) KirjastoKirjasto SA-EIPR