Hylly
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Korkeakouluopetuksen teoriaa ja käytäntöä
Julkaistu Valtion painatuskeskus, Hki : 1984.
SAB-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot 445, [1] sivu : kuvitettu ; 25 cm
Asiasana
Maantieteellinen nimi asiasanana
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi Ikonen, Tuula, Jussila, Juhani, Nurmi, Kari E.,
Yhteisönnimi Suomi. Opetusministeriö. Opetusministeriö.
ISBN
*00003266cam a2200853 i 4500
*00121371
*00520220909051919.0
*008840522s1984 fi |||||||||||||||||fin|
*015 $afx112040$2skl
*020 $a951-859-431-7$qnidottu
*035 $a(FI-MELINDA)005338010
*040 $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042 $afinb
*084 $a38.4$2ykl
*24500$aKorkeakouluopetuksen teoriaa ja käytäntöä /$ctoim.: Tuula Ikonen, Juhani Jussila, Kari E. Nurmi ; [julk.] Opetusministeriö.
*260 $aHki :$bValtion painatuskeskus,$c1984.
*300 $a445, [1] sivu :$bkuvitettu ;$c25 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*650 7$ayliopistot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10895
*650 7$aopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$akorkeakoulut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1030
*650 7$akorkeakouluopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1246
*650 7$akorkea-asteen koulutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3390
*650 7$aopiskelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4781
*650 7$aopetusmenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p988
*650 7$adidaktiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4930
*650 7$ahallinto-oikeus (oikeudenala)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6994
*651 7$aSuomi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p94426
*653 $aKorkeampi opetus
*653 $aHigher education
*7001 $aIkonen, Tuula,$0(FI-ASTERI-N)000045252
*7001 $aJussila, Juhani,$0(FI-ASTERI-N)000045940
*7001 $aNurmi, Kari E.,$0(FI-ASTERI-N)000053814
*7101 $aSuomi.$bOpetusministeriö.$0(FI-ASTERI-N)000034970
*7101 $aOpetusministeriö.
*852 $h38.4 KOR
*960 $aARTO
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana