Hylly
Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö The business of children's entertainment
Julkaistu The Cuilford Press, New York : 1998.
SAB-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Asiasana
ISBN
*00001549cam a22003614i 4500
*00122276
*00520190703173430.0
*008990325s1998 xxu|||||||||||||||||eng||
*020 $a1-57230-280-1
*035 $a(FI-MELINDA)000558661
*0410 $aeng
*084 $a06.8$2ykl
*1001 $aPecora, Norma Odom.
*24514$aThe business of children's entertainment /$cNorma Odom Pecora.
*260 $aNew York :$bThe Cuilford Press,$c1998.
*300 $a190 s. :$btaulukkoja
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*650 7$aviihdeteollisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6042
*650 7$alapset (ikäryhmät)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
*650 7$apopulaarikulttuuri $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6
*650 7$amarkkinointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$ajoukkoviestimet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p856
*650 7$aylikansallinen kulttuuri $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8491
*852 $h06.8 PEC
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
For the past 20 years, toy manufacturers have subsidized the development of children's television programming. The result has been the increased commercialization of children's popular culture; the creation of a material world of childhood characterized by brand-name toys, games, clothing, and television characters. Drawing upon historical and economic data and case studies of the media marketplace, this book examines how children have been developed into both an audience and a consumer group.