Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Collective licensing: past, present and future : Reports presented at the meeting of the International Association of Entertainment Lawyers MIDEM 2002, Cannes
Muistilista on tyhjä
Vis
Hylly
  • COLLECTIVE SA-IAEL
Yhteisönnimi
  • IAEL.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Collective licensing: past, present and future : Reports presented at the meeting of the International Association of Entertainment Lawyers MIDEM 2002, Cannes
Julkaistu
  • Maklu Publishers, Apeldoorn : 2002.
Ulkoasutiedot
  • 384 s.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Rigg, Nanette. The European perspective: collective management of rights in Europe from 1777 to 2002: why is it necessary? - s. 18-29 Kendrick, James. The American - s. 30-38 Ang, Kwee Tiang. Developing countries: Asia and the Pacific, an overview of collective administration of copyrights - s. 39-48 Keyzer, Eric. The European perspectives - s. 49-56 The American experience . - s. 57-60 Evans, Crispin & Larrieu, Nathalie. Live performances: the PRS experience - s. 61-66 Massarsky, Barry. Feature broadcasts: the "great" debate surrounding PRO radio sampling - s. 67-76 Katz, Paul. Background uses: collective licensing of background music - s. 73-76 Ware, James and Bellamy-Wood, Rodney. Classical music: what do we mean by "classical music"? - s. 77-83 Channon, Jonathan. Ring tones - s. 84-86 Alter, Lisa. Joining a foreign society: the U.S. perspective - s. 87-88 Lawson, Euan. Live performances: collecting societies and the public performance right - s. 89-93
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
  • Kendrick, James M.
ISBN
  • (90-6715-020-7)
*00002371nam a22004814a 4500
*0013078
*00520201106111740.0
*008021217s2002\\\\xx\||||||||||\||||||eng|c
*020  $a (90-6715-020-7)
*035  $a12292
*035  $a(PLib-conv)0000012292
*0410 $aeng
*090  $aOMA:SA-IAEL
*1102 $aIAEL.
*24510$aCollective licensing: past, present and future :$bReports presented at the meeting of the International Association of Entertainment Lawyers MIDEM 2002, Cannes /$cJames M. Kendrick (toim.).
*260  $aApeldoorn :$bMaklu Publishers,$c2002.
*300  $a384 s.
*520  $aRigg, Nanette. The European perspective: collective management of rights in Europe from 1777 to 2002: why is it necessary? - s. 18-29 Kendrick, James. The American - s. 30-38 Ang, Kwee Tiang. Developing countries: Asia and the Pacific, an overview of collective administration of copyrights - s. 39-48 Keyzer, Eric. The European perspectives  - s. 49-56 The American experience . - s. 57-60 Evans, Crispin & Larrieu, Nathalie. Live performances: the PRS experience  - s. 61-66 Massarsky, Barry. Feature broadcasts: the "great" debate surrounding PRO radio sampling  - s. 67-76 Katz, Paul. Background uses: collective licensing of background music  - s. 73-76 Ware, James and Bellamy-Wood, Rodney. Classical music: what do we mean by "classical music"?  - s. 77-83 Channon, Jonathan. Ring tones - s. 84-86 Alter, Lisa. Joining a foreign society: the U.S. perspective  - s. 87-88 Lawson, Euan. Live performances: collecting societies and the public performance right  - s. 89-93
*653  $aSOPIMUSLISENSSIT
*653  $aTIETOVERKOT
*653  $aSÄVELLYKSET
*653  $aTEKIJÄNOIKEUSJÄRJESTÖT
*653  $aOIKEUKSIEN HALLINNOINTI
*653  $aOIKEUSHISTORIA
*653  $aLISENSSIT
*653  $aKEHITTYVÄT MAAT
*653  $aYHDYSVALLAT
*653  $aÄÄNITTEET
*653  $aASCAP
*653  $aKUSTANTAJAT
*653  $aPUBLIC DOMAIN
*653  $aISO-BRITANNIA
*653  $aRANSKA
*653  $aSAKSA
*653  $aEUROOPPA
*653  $aJULKINEN ESITTÄMINEN
*653  $aULKOMAINEN TEOS
*653  $aPRS
*653  $aTALLENTAMISOIKEUS
*653  $aSOITTOÄÄNET
*7001 $aKendrick, James M.
*852  $i961210$hSA-IAEL$cCOLLECTIVE
*979  $a0000012292
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuSijaintiHylly
12733Saatavana KirjastoKirjasto SA-IAEL