Tervetuloa kirjastoon!

Consumer behaviour
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Evans, Martin.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Consumer behaviour
Julkaistu
  • John Wiley & Sons, Ltd, Hoboken, NJ : cop. 2006.
Ulkoasutiedot
  • 404 s. : kuv.
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
  • Jamal, Ahmad.
  • Foxall, G. R.
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI)
  • http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0519/2005025623.html http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0519/2005025623.html
ISBN
  • (0470093528)
  • 0470093528 ( alk. paper)
  • (9780470093528)
  • englanti
*00001916nam a22002774a 4500
*0016148
*00520200511215604.0
*008070123s2006\\\\xx\||||||||||\||||||eng|c
*020  $a (0470093528)
*020  $a0470093528 ( alk. paper)
*020  $a (9780470093528)
*035  $a8799
*035  $a(conv)0000008799
*0410 $aeng
*099  $d2$p28$k200779$oIV$01$f0$71$y20070123$z20070123$b12025
*099  $d2$p28$k200780$oIV$01$f0$71$y20070123$z20070123$b12030
*1001 $aEvans, Martin.
*24510$aConsumer behaviour /$cMartin Evans, Ahmad Jamal, Gordon Foxall.
*260  $aHoboken, NJ :$bJohn Wiley & Sons, Ltd,$ccop. 2006.
*300  $a404 s. :$bkuv.
*500  $aMM. tdk 2006-2007/ markkinoinnin perusopinnot/ MARK1 - Kuluttajakäyttäytymisen perusteet; TARKISTA ISBN; tilattu Suoma 260107, toimitusaika 2 viikkoa.
*5050 $andividual aspects of consumer behaviour -- Consumer motives and values -- Consumer response to marketing 1: exposure, attention, perception -- Consumer response to marketing 2: learning, attitudes -- Consumer response to marketing 3: action, post purchase dissonance, consumer involvement -- Consumer demographics -- Consumer psychographics -- Article Piacentini, M. and Mailer, G. (2004) Symbolic Consumption in Teenagers' Clothing Choice, Journal of Consumer Behaviour 3(3), 231-264 -- Social and group aspects of consumer behaviour -- Social group, tribal and household buying influences -- Culture, sub culture -- Article Belch & Willis (2002) Family Decision Making at the Turn of the century: Has the Changing Structure of Households Impacted the Family Decision-Making Process? Journal of Consumer Behaviour 2(2), 111-124 -- Integrated.
*653  $aConsumer behavior
*7001 $aJamal, Ahmad.
*7001 $aFoxall, G. R.
*852  $lEVANS
*856  $uhttp://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0519/2005025623.html$uhttp://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0519/2005025623.html
*979  $a0000008799
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
12025Saatavana HO-kirjastoIV
12030Saatavana HO-kirjastoIV