Tervetuloa kirjastoon!

Sukupuoli ja tasa-arvo koulussa
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Suortamo, Markku.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Sukupuoli ja tasa-arvo koulussa
Julkaistu
  • PS-kustannus, Jyväskylä : 2010.
Ulkoasutiedot
  • 234 s. : kuv. ; 23 cm.
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Opettajan vuosi
Asiasana
Henkilönnimi
  • Tainio, Liisa.
  • Ikävalko, Elina.
  • Palmu, Tarja.
  • Tani, Sirpa.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Opettajan vuosi.
ISBN
  • 978-952-451-465-1
  • suomi
*00001306nam a22004334a 4500
*0018137
*00520200511215622.0
*008151026s2010\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-451-465-1
*035  $a11127
*035  $a(conv)0000011127
*0410 $afin
*090  $aOMA:V
*099  $d2$p28$k2015265$oV$01$f4$71$y20151026$z20151026$b15779
*099  $d2$p28$k2015266$oV$01$f0$71$y20151026$z20151026$b15780
*1001 $aSuortamo, Markku.
*24510$aSukupuoli ja tasa-arvo koulussa /$cMarkku Suortamo, Liisa Tainio, Elina Ikävalko, Tarja Palmu, Sirpa Tani.
*260  $aJyväskylä :$bPS-kustannus,$c2010.
*300  $a234 s. :$bkuv. ;$c23 cm.
*4901 $aOpettajan vuosi
*650 7$atasa-arvo$2ysa
*650 7$akoulu$2ysa
*650 7$asukupuolierot$2ysa
*650 7$aopetus$2ysa
*650 7$atasa-arvokasvatus$2ysa
*650 7$aoppiaineet$2ysa
*650 7$amatematiikka$2ysa
*650 7$aäidinkieli$2ysa
*650 7$akäsityö$2ysa
*650 7$asukupuolisuus$2ysa
*650 7$akouluyhteisö$2ysa
*650 7$aseksuaalisuus$2ysa
*650 7$aopettajat$2ysa
*650 7$aoppilaat$2ysa
*7001 $aTainio, Liisa.
*7001 $aIkävalko, Elina.
*7001 $aPalmu, Tarja.
*7001 $aTani, Sirpa.
*830 0$aOpettajan vuosi.
*852  $lSUORTAMO
*979  $a0000011127
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kohdellaanko tyttöjä ja poikia eri tavoin koulussa? Millaisia stereotyyppisiä käsityksiä meillä on tytöistä ja pojista? Kuinka erilaiset stereotypiat kaventavat kunkin mahdollisuuksia elämässä? Kouluissa esitetään usein vaatimuksia, odotuksia ja oletuksia tytöistä ja pojista. On erityisen tärkeää, että opettajat ja kasvattajat kykenevät työssään havainnoimaan ja ymmärtämään sellaisia eriarvoistavia käytäntöjä ja prosesseja, jotka heikentävät oppijan mahdollisuuksia käyttää kaikkia taitojaan ja kykyjään. Tässä teoksessa kerrotaan, kuinka tasa-arvoa voi edistää opetuksessa ja kasvatuksessa.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
15779Saatavana HO-kirjastoV
15780Saatavana HO-kirjastoV