Tervetuloa kirjastoon!

Varhaiskasvatus, esiopetus ja koulun alku lapsen oppimisen ja kehittymisen näkökulmasta
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Ojala, Mikko.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Varhaiskasvatus, esiopetus ja koulun alku lapsen oppimisen ja kehittymisen näkökulmasta
Julkaistu
  • Helsingin Yliopisto, Helsinki : 2015 (Unigrafia)
UDK-luokituskoodi
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • x, 236 s.
  • kuvitettu.
  • 25 cm.
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Tutkimuksia / Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, opettajankoulutuslaitos, ISSN 1799-2508 ; 368
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Tutkimuksia / Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, opettajankoulutuslaitos, 1799-2508 ; 368.
ISBN
  • (9789515102010)
  • 978-951-51-0201-0
  • suomi
*00003081nam a22007814a 4500
*0018361
*00520200511215624.0
*008160922s2015\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a (9789515102010)
*020  $a978-951-51-0201-0
*035  $a11368
*035  $a(conv)0000011368
*0410 $afin
*080  $aUDK:37
*080  $aUDK:371.015
*080  $aUDK:159.9
*084  $aYKL:38.51$2ykl
*084  $aYKL:14.6$2ykl
*090  $aOMA:V
*099  $d2$p28$k2016243$oV$01$f0$71$y20160922$z20160922$b16119
*099  $d2$p28$k2016244$oV$01$f0$71$y20160922$z20160922$b16120
*1001 $aOjala, Mikko.
*24510$aVarhaiskasvatus, esiopetus ja koulun alku lapsen oppimisen ja kehittymisen näkökulmasta /$cMikko Ojala.
*260  $aHelsinki :$bHelsingin Yliopisto,$c2015$f(Unigrafia)
*300  $ax, 236 s.
*300  $bkuvitettu.
*300  $c25 cm.
*4901 $aTutkimuksia / Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, opettajankoulutuslaitos,$x1799-2508 ;$v368
*500  $aKäyt.tdk; Esi- ja alkuopetuksen pedagogiikka.
*520  $aSisältää bibliografisia lähdeviitteitä
*520  $a1 Johdanto -- 2 Näkökulmia lapsen kehitykseen ja oppimiseen -- 3 Taitojen kehittyminen ja oppiminen eri osa-alueilla -- 4 Lapsen oppimista ja opettamista jäsentävät opetussuunnitelmat varhaiskasvatuksessa (ikävuodet 1-5), esiopetuksessa ja perusopetuksessa -- 5 Kohti kouluvalmiutta -- 6 Kasvatuksen ja opetuksen laatu -- 7 Lasten hyvinvointi -- 8 Lapsen osallisuus ja sen tukeminen -- 9 Leikin monet mahdollisuudet -- 10 Monikulttuurinen kasvatus ja opetus -- 11 Tasa-arvo pedagogisena haasteena -- 12 Päiväkodin ja koulun kehittäminen -- 13 Pedagogisen kehittämisen haasteita -- Lähteet -- Liitetaulukot (1-12) -- Liitekuvat (1-8)
*650 7$avarhaiskasvatus$2ysa
*650 7$aesiopetus$2ysa
*650 7$aalkuopetus$2ysa
*650 7$aperusopetus$2ysa
*650 7$alasten kehitys$2ysa
*650 7$aoppiminen$2ysa
*650 7$alapset$2ysa
*650 7$alapsuus$2ysa
*650 7$akasvatuspsykologia$2ysa
*650 7$akehityspsykologia$2ysa
*650 7$akasvatus$2ysa
*650 7$apäiväkodit$2ysa
*650 7$akoulu$2ysa
*650 7$aopetusmenetelmät$2ysa
*650 7$aopetussuunnitelmat$2ysa
*650 7$akehittäminen$2ysa
*650 7$amonikulttuurisuus$2ysa
*653  $aförskolepedagogik
*653  $anybörjarundervisning
*653  $aförskoleundervisning
*653  $abarnets utveckling
*653  $aInlärning
*653  $abasundervisning
*653  $abarn
*653  $abarndom
*653  $apedagogisk psykologi
*653  $avarhaiskasvatus
*653  $aoppiminen
*653  $alapset
*653  $alapsuus
*653  $akasvatuspsykologia
*653  $akasvatus
*653  $akoulu
*653  $aopetusmenetelmät
*653  $aopetussuunnitelmat
*653  $akehittäminen
*830 0$aTutkimuksia / Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, opettajankoulutuslaitos,$x1799-2508 ;$v368.
*852  $lOJALA
*979  $a0000011368
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
16119Saatavana HO-kirjastoV
16120Saatavana HO-kirjastoV