Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Varhaiskasvatus, esiopetus ja koulun alku lapsen oppimisen ja kehittymisen näkökulmasta
Julkaistu Helsingin Yliopisto, Helsinki : 2015 (Unigrafia)
UDK-luokituskoodi
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot x, 236 s. kuvitettu. 25 cm.
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Tutkimuksia / Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, opettajankoulutuslaitos, ISSN 1799-2508 ; 368
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke Tutkimuksia / Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, opettajankoulutuslaitos, 1799-2508 ; 368.
ISBN (9789515102010) 978-951-51-0201-0
*00003081nam a22007814a 4500
*0018361
*00520200511215624.0
*008160922s2015\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a (9789515102010)
*020 $a978-951-51-0201-0
*035 $a11368
*035 $a(conv)0000011368
*0410 $afin
*080 $aUDK:37
*080 $aUDK:371.015
*080 $aUDK:159.9
*084 $aYKL:38.51$2ykl
*084 $aYKL:14.6$2ykl
*090 $aOMA:V
*099 $d2$p28$k2016243$oV$01$f0$71$y20160922$z20160922$b16119
*099 $d2$p28$k2016244$oV$01$f0$71$y20160922$z20160922$b16120
*1001 $aOjala, Mikko.
*24510$aVarhaiskasvatus, esiopetus ja koulun alku lapsen oppimisen ja kehittymisen näkökulmasta /$cMikko Ojala.
*260 $aHelsinki :$bHelsingin Yliopisto,$c2015$f(Unigrafia)
*300 $ax, 236 s.
*300 $bkuvitettu.
*300 $c25 cm.
*4901 $aTutkimuksia / Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, opettajankoulutuslaitos,$x1799-2508 ;$v368
*500 $aKäyt.tdk; Esi- ja alkuopetuksen pedagogiikka.
*520 $aSisältää bibliografisia lähdeviitteitä
*520 $a1 Johdanto -- 2 Näkökulmia lapsen kehitykseen ja oppimiseen -- 3 Taitojen kehittyminen ja oppiminen eri osa-alueilla -- 4 Lapsen oppimista ja opettamista jäsentävät opetussuunnitelmat varhaiskasvatuksessa (ikävuodet 1-5), esiopetuksessa ja perusopetuksessa -- 5 Kohti kouluvalmiutta -- 6 Kasvatuksen ja opetuksen laatu -- 7 Lasten hyvinvointi -- 8 Lapsen osallisuus ja sen tukeminen -- 9 Leikin monet mahdollisuudet -- 10 Monikulttuurinen kasvatus ja opetus -- 11 Tasa-arvo pedagogisena haasteena -- 12 Päiväkodin ja koulun kehittäminen -- 13 Pedagogisen kehittämisen haasteita -- Lähteet -- Liitetaulukot (1-12) -- Liitekuvat (1-8)
*650 7$avarhaiskasvatus$2ysa
*650 7$aesiopetus$2ysa
*650 7$aalkuopetus$2ysa
*650 7$aperusopetus$2ysa
*650 7$alasten kehitys$2ysa
*650 7$aoppiminen$2ysa
*650 7$alapset$2ysa
*650 7$alapsuus$2ysa
*650 7$akasvatuspsykologia$2ysa
*650 7$akehityspsykologia$2ysa
*650 7$akasvatus$2ysa
*650 7$apäiväkodit$2ysa
*650 7$akoulu$2ysa
*650 7$aopetusmenetelmät$2ysa
*650 7$aopetussuunnitelmat$2ysa
*650 7$akehittäminen$2ysa
*650 7$amonikulttuurisuus$2ysa
*653 $aförskolepedagogik
*653 $anybörjarundervisning
*653 $aförskoleundervisning
*653 $abarnets utveckling
*653 $aInlärning
*653 $abasundervisning
*653 $abarn
*653 $abarndom
*653 $apedagogisk psykologi
*653 $avarhaiskasvatus
*653 $aoppiminen
*653 $alapset
*653 $alapsuus
*653 $akasvatuspsykologia
*653 $akasvatus
*653 $akoulu
*653 $aopetusmenetelmät
*653 $aopetussuunnitelmat
*653 $akehittäminen
*830 0$aTutkimuksia / Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, opettajankoulutuslaitos,$x1799-2508 ;$v368.
*852 $lOJALA
*979 $a0000011368
*999 $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana