Hylly
Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Ex Post Modernism : how the First Amendment framed nonrepresentational art
Julkaistu
Ulkoasutiedot
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa The Columbia Journal of Law & the Arts, ISSN 1544-4848 ; 39(2)
Yleinen huomautus Hurley v. Irish-American Gay, Lesbian & Bisexual Group of Boston.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. TABLE OF CONTENTS Introduction...............196 I. The Cultural Alliances of Modernism and Free Speech....200 A. The Politics of modernism....201 B. The Apolitical Art of American Democracy....205 II. Postmodern Ideas, Messages, and Politics....210 III. Modernism in the Court: A Breakdown.....215 A. The Artistic Expression Category: Politics to Formalism ..216 B. Jackson Pollocks Painting as Speech, 1995....218 C. Ex Post Hurley: Disorder in the Marketplace ...221 IV. Modernisms Lens.....225 A. Theory: Apolitical Things and Autonomy .....226 B. Context: The Museum Confines ......227 C. Update: What Modernism Doesnt See......229 Conclusion ...........230
Asiasana - Kontrolloimaton
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke The Columbia Journal of Law & the Arts, 1544-4848 ; 39(2)
*00001853nab a22003974a 4500
*00110616
*00520201106111826.0
*007tu
*008160406s2015\\\\xx\|||||\||||\|||||0eng|c
*035 $a23289
*035 $a(PLib-conv)0000023289
*0410 $aeng
*090 $aOMA:SA-CO10
*1001 $aBonneau, Sonya G.
*24510$aEx Post Modernism :$bhow the First Amendment framed nonrepresentational art /$cSonya G Bonneau.
*260 $c2015.
*300 $a195-231.
*4901 $aThe Columbia Journal of Law & the Arts,$x1544-4848 ;$v39(2)
*500 $aHurley v. Irish-American Gay, Lesbian & Bisexual Group of Boston.
*520 $aTABLE OF CONTENTS Introduction...............196 I. The Cultural Alliances of Modernism and Free Speech....200 A. The Politics of modernism....201 B. The Apolitical Art of American Democracy....205 II. Postmodern Ideas, Messages, and Politics....210 III. Modernism in the Court: A Breakdown.....215 A. The Artistic Expression Category: Politics to Formalism ..216 B. Jackson Pollocks Painting as Speech, 1995....218 C. Ex Post Hurley: Disorder in the Marketplace ...221 IV. Modernisms Lens.....225 A. Theory: Apolitical Things and Autonomy .....226 B. Context: The Museum Confines ......227 C. Update: What Modernism Doesnt See......229 Conclusion ...........230
*599 $bpdf informaatikolta.
*653 $aTAIDE
*653 $aTAIDETEOKSET
*653 $aTAIDETEOKSET
*653 $aTEKIJÄ
*653 $aTEKIJÄNOIKEUDELLINEN SUOJA
*653 $aTEKIJÄNOIKEUS
*653 $aYHDYSVALLAT
*653 $aVISUAALISET TAITEET
*653 $aILMAISUVAPAUS
*653 $aPOLITIIKKA
*653 $aMODERNISMI
*653 $aPOSTMODERNISMI
*830 0$aThe Columbia Journal of Law & the Arts,$x1544-4848 ;$v39(2)
*852 $hSA-CO10$cBONNEAU
*979 $a0000023289
*999 $aMikroMarc$b[Article]$x7
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.