Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Ex Post Modernism : how the First Amendment framed nonrepresentational art
Muistilista on tyhjä
Vis
Hylly
  • BONNEAU SA-CO10
Henkilönnimi
  • Bonneau, Sonya G.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Ex Post Modernism : how the First Amendment framed nonrepresentational art
Julkaistu
  • 2015.
Ulkoasutiedot
  • 195-231.
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • The Columbia Journal of Law & the Arts, ISSN 1544-4848 ; 39(2)
Yleinen huomautus
  • Hurley v. Irish-American Gay, Lesbian & Bisexual Group of Boston.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • TABLE OF CONTENTS Introduction...............196 I. The Cultural Alliances of Modernism and Free Speech....200 A. The Politics of modernism....201 B. The Apolitical Art of American Democracy....205 II. Postmodern Ideas, Messages, and Politics....210 III. Modernism in the Court: A Breakdown.....215 A. The Artistic Expression Category: Politics to Formalism ..216 B. Jackson Pollock’s Painting as Speech, 1995....218 C. Ex Post Hurley: Disorder in the Marketplace ...221 IV. Modernism’s Lens.....225 A. Theory: Apolitical Things and Autonomy .....226 B. Context: The Museum Confines ......227 C. Update: What Modernism Doesn’t See......229 Conclusion ...........230
Asiasana - Kontrolloimaton
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • The Columbia Journal of Law & the Arts, 1544-4848 ; 39(2)
*00001853nab a22003974a 4500
*00110616
*00520201106111826.0
*007tu
*008160406s2015\\\\xx\|||||\||||\|||||0eng|c
*035  $a23289
*035  $a(PLib-conv)0000023289
*0410 $aeng
*090  $aOMA:SA-CO10
*1001 $aBonneau, Sonya G.
*24510$aEx Post Modernism :$bhow the First Amendment framed nonrepresentational art /$cSonya G Bonneau.
*260  $c2015.
*300  $a195-231.
*4901 $aThe Columbia Journal of Law & the Arts,$x1544-4848 ;$v39(2)
*500  $aHurley v. Irish-American Gay, Lesbian & Bisexual Group of Boston.
*520  $aTABLE OF CONTENTS Introduction...............196 I. The Cultural Alliances of Modernism and Free Speech....200 A. The Politics of modernism....201 B. The Apolitical Art of American Democracy....205 II. Postmodern Ideas, Messages, and Politics....210 III. Modernism in the Court: A Breakdown.....215 A. The Artistic Expression Category: Politics to Formalism ..216 B. Jackson Pollock’s Painting as Speech, 1995....218 C. Ex Post Hurley: Disorder in the Marketplace ...221 IV. Modernism’s Lens.....225 A. Theory: Apolitical Things and Autonomy .....226 B. Context: The Museum Confines ......227 C. Update: What Modernism Doesn’t See......229 Conclusion ...........230
*599  $bpdf informaatikolta.
*653  $aTAIDE
*653  $aTAIDETEOKSET
*653  $aTAIDETEOKSET
*653  $aTEKIJÄ
*653  $aTEKIJÄNOIKEUDELLINEN SUOJA
*653  $aTEKIJÄNOIKEUS
*653  $aYHDYSVALLAT
*653  $aVISUAALISET TAITEET
*653  $aILMAISUVAPAUS
*653  $aPOLITIIKKA
*653  $aMODERNISMI
*653  $aPOSTMODERNISMI
*830 0$aThe Columbia Journal of Law & the Arts,$x1544-4848 ;$v39(2)
*852  $hSA-CO10$cBONNEAU
*979  $a0000023289
*999  $aMikroMarc$b[Article]$x7
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuSijaintiHylly
23286Saatavana (ei lainattavissa) KirjastoVarasto Columbia