Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Markkinointijuridiikka 2017
Muistilista on tyhjä
Vis
Hylly
  • KOIVUMÄKI 33.36
Henkilönnimi
  • Koivumäki, Elina.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Markkinointijuridiikka 2017
Julkaistu
  • Kauppakamari, Helsinki : 2017.
SAB-luokituskoodi
  • 33.36
Muu luokituskoodi
  • 33.36
Ulkoasutiedot
  • 461 s.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • A. Yleistä markkinoinnista ja sen sääntelystä -- B. Kuluttajamarkkinoinnin keskeiset pelisäännöt -- C. Business to Business -markkinoinnin keskeiset pelisäännöt -- D. Henkilötietojen käsittely markkinointitarkoituksiin -- E. Muita markkinoinnin muotoja -- F. Eri toimialojen markkinointijuridiikkaa -- G. Verkkokauppa ja evästeet -- H. Brändien, tuotteiden ja palveluiden suojaus immateriaalioikeuksilla -- I. Henkilön nimen tai kuvan käyttäminen markkinoinnissa -- J. Kilpailijaan kohdistuvat moitittavat menettelyt -- K. Markkinoinnin valvonta- ja seuraamusjärjestelmät. Markkinointijuridiikka auttaa selvittämään, mikä on hyvän tavan mukaista ja lain mukaista markkinointia, miten tekijänoikeudet ja tavaramerkit on huomioitava markkinointiviestinnässä ja mitä seuraamuksia markkinointilainsäädännön rikkomisesta on olemassa
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
  • Häkkänen, Petteri.
ISBN
  • 978-952-246-459-0
*00002123nam a22004454a 4500
*00111275
*00520201106111829.0
*008170320s2017\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-246-459-0
*035  $a23964
*035  $a(PLib-conv)0000023964
*0410 $afin
*084  $a33.36$2ykl
*1001 $aKoivumäki, Elina.
*24510$aMarkkinointijuridiikka 2017 /$cElina Koivumäki, Petteri Häkkänen.
*260  $aHelsinki :$bKauppakamari,$c2017.
*300  $a461 s.
*520  $a A. Yleistä markkinoinnista ja sen sääntelystä -- B. Kuluttajamarkkinoinnin keskeiset pelisäännöt -- C. Business to Business -markkinoinnin keskeiset pelisäännöt -- D. Henkilötietojen käsittely markkinointitarkoituksiin -- E. Muita markkinoinnin muotoja -- F. Eri toimialojen markkinointijuridiikkaa -- G. Verkkokauppa ja evästeet -- H. Brändien, tuotteiden ja palveluiden suojaus immateriaalioikeuksilla -- I. Henkilön nimen tai kuvan käyttäminen markkinoinnissa -- J. Kilpailijaan kohdistuvat moitittavat menettelyt -- K. Markkinoinnin valvonta- ja seuraamusjärjestelmät.  Markkinointijuridiikka auttaa selvittämään, mikä on hyvän tavan mukaista ja lain mukaista markkinointia, miten tekijänoikeudet ja tavaramerkit on huomioitava markkinointiviestinnässä ja mitä seuraamuksia markkinointilainsäädännön rikkomisesta on olemassa
*653  $aMARKKINOINTI
*653  $aLAINSÄÄDÄNTÖ
*653  $aMARKKINAOIKEUS
*653  $aIMMATERIAALIOIKEUS
*653  $aTEKIJÄNOIKEUS
*653  $aKULUTTAJANSUOJA
*653  $aKULUTTAJANSUOJALAKI
*653  $aYRITYSMARKKINOINTI
*653  $aVERKKOKAUPPA
*653  $aTIETOSUOJA
*653  $aHYVÄ TAPA
*653  $aMARKKINOINTIVIESTINTÄ
*653  $aSUORAMARKKINOINTI
*653  $aVIRAALIMARKKINOINTI
*653  $aHENKILÖTIEDOT
*653  $aHENKILÖREKISTERIT
*653  $aOIKEUDELLINEN SÄÄNTELY
*653  $aSOSIAALINEN MEDIA
*653  $aTUOTESIJOITTELU
*7001 $aHäkkänen, Petteri.
*852  $i9723293$h33.36$cKOIVUMÄKI
*979  $a0000023964
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Markkinointijuridiikka auttaa selvittämään, mikä on hyvän tavan mukaista ja lain mukaista markkinointia, miten tekijänoikeudet ja tavaramerkit on huomioitava markkinointiviestinnässä ja mitä seuraamuksia markkinointilainsäädännön rikkomisesta on olemassa. Kirjan avulla tiedät, mikä on hyvän tavan ja lain mukaista markkinointia, miten tekijänoikeudet ja tavaramerkit on huomioitava markkinointiviestinnässä ja mitä seuraamuksia markkinointilainsäädännön rikkomisesta voi aiheutua. Löydät yhdestä paikasta kaikki tärkeimmät kuluttajamarkkinointia ja business to business -markkinointia koskevat ohjeet ja säädökset. Tietoja on helppo soveltaa omaan käytännön työhön, ja sieltä löytyvät vaivatta vastaukset useimpiin markkinointiin liittyviin juridisiin kysymyksiin. Saat käytännönläheisiä ohjeita siitä, miten voit markkinoida tehokkaasti ja kiinnostavasti, ylittämättä sallitun ja kielletyn rajaa. Vuoden 2017 päivitettyyn teokseen on lisätty kokonaan uusi luku henkilöbrändäyksestä markkinointijuridiikan näkökulmasta. Päivityksessä on huomioitu uuden tietosuoja-asetuksen mukanaan tuomat muutokset ja lisätty Kilpailu- ja kuluttajaviraston kannanottoja. Lisäksi teokseen on päivitetty oikeustapauksia ja tehty lisäyksiä viranomaisten ohjeisiin ja lainsäädäntöön liittyen.

Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuSijaintiHylly
23816Saatavana KirjastoKirjasto 33.36