Hylly
Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Direct Copyright Revenue Streams in Creative Industries in Finland
Julkaistu Suomen Tekijänoikeudellinen Yhdistys, Helsinki : 2018.
SAB-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Julkaisuja / Tekijänoikeusinstituutti, ISSN 1237-5071 ; 33
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. 1. For the Reader 4 2. Evaluation Model 6 2.1. Background 6 2.2. General on Terminology 6 2.3. Identification of Creative Industries 9 2.4. General Information on Creative Industries and Subcategories 9 2.5. Identification of Direct Copyright Revenue Streams in Different Phases of Value Creation 10 2.6. Information Sources and Limitations 11 2.7. Evaluation of Direct Copyright Revenue 12 3. The Results 14 4. Direct Copyright Revenue Streams in Creative Industries in Finland 20 4.1. Press and Literature 20 4.1.1. Book Publishing 20 4.1.2. Newspaper/Magazine/Periodical/Journal Publishing 24 4.1.3. CMOs in the Literary Field 27 4.2. Music, Theatrical Productions and Opera 28 4.2.1. Music 28 4.2.2. Theatrical Productions and Opera 32 4.3. Motion Picture and Video 35 4.3.1. Feature Films 36 4.3.2. Other AV Productions 39 4.3.3. CMOs in the Audio-visual Field 40 4.4. Radio and Television 42 4.4.1. Nationwide Radio and Television 42 4.4.2. Private Radio 45 4.4.3. Cable and Satellite 46 4.5. Photography 48 4.5.1. Photography 48 4.5.2. CMOs in the Field of Photography 50 4.6. Software and Databases 51 4.6.1. Software 51 4.6.2. Databases 53 4.7. Computer Games 54 4.8. Visual and Graphic Arts 56 4.8.1. Visual Arts 56 4.8.2. Graphic Arts 58 4.8.3. CMOs in the Field of Visual and Graphic Arts 60 4.9. Advertising 61 4.10. Collective Management Organisations (CMOs) 64
Asiasana - Kontrolloimaton
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke Julkaisuja / Tekijänoikeusinstituutti, 1237-5071 ; 33
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI) https://bin.yhdistysavain.fi/1596104/oDuKwcIu08bfvu9Gqcbc0W13BR/33%20Direct%20copyright%20revenue%20streams%20in%20creative%20industries%20in%20Fi.pdf Linkki verkkoaineistoon
ISBN 978-952-9855-32-2 978-952-9855-33-9
*00003195nam a22005654a 4500
*00113113
*00520201106111840.0
*008190104s2018\\\\xx\||||||||||\||||||eng|c
*020 $a978-952-9855-32-2$qnidottu
*020 $a978-952-9855-33-9$qPDF
*0410 $aeng
*084 $a33.34$2ykl
*1001 $aMuikku, Jari.
*24510$aDirect Copyright Revenue Streams in Creative Industries in Finland /$cJari Muikku.
*260 $aHelsinki :$bSuomen Tekijänoikeudellinen Yhdistys,$c2018.
*300 $a64 s.
*4901 $aJulkaisuja / Tekijänoikeusinstituutti,$x1237-5071 ;$v33
*520 $a1. For the Reader 4 2. Evaluation Model 6 2.1. Background 6 2.2. General on Terminology 6 2.3. Identification of Creative Industries 9 2.4. General Information on Creative Industries and Subcategories 9 2.5. Identification of Direct Copyright Revenue Streams in Different Phases of Value Creation 10 2.6. Information Sources and Limitations 11 2.7. Evaluation of Direct Copyright Revenue 12 3. The Results 14 4. Direct Copyright Revenue Streams in Creative Industries in Finland 20 4.1. Press and Literature 20 4.1.1. Book Publishing 20 4.1.2. Newspaper/Magazine/Periodical/Journal Publishing 24 4.1.3. CMOs in the Literary Field 27 4.2. Music, Theatrical Productions and Opera 28 4.2.1. Music 28 4.2.2. Theatrical Productions and Opera 32 4.3. Motion Picture and Video 35 4.3.1. Feature Films 36 4.3.2. Other AV Productions 39 4.3.3. CMOs in the Audio-visual Field 40 4.4. Radio and Television 42 4.4.1. Nationwide Radio and Television 42 4.4.2. Private Radio 45 4.4.3. Cable and Satellite 46 4.5. Photography 48 4.5.1. Photography 48 4.5.2. CMOs in the Field of Photography 50 4.6. Software and Databases 51 4.6.1. Software 51 4.6.2. Databases 53 4.7. Computer Games 54 4.8. Visual and Graphic Arts 56 4.8.1. Visual Arts 56 4.8.2. Graphic Arts 58 4.8.3. CMOs in the Field of Visual and Graphic Arts 60 4.9. Advertising 61 4.10. Collective Management Organisations (CMOs) 64
*653 $aYHTEISHALLINNOINTI
*653 $aSUOMI
*653 $aTEKIJÄNOIKEUS
*653 $aTULOT
*653 $aROJALTIT
*653 $aLIIKEVAIHTO
*653 $aLUOVAT TOIMIALAT
*653 $aLUOVA TALOUS
*653 $aUUSI TALOUS
*653 $aIMMATERIAALIOIKEUS
*653 $aTUOTTO
*653 $aKULTTUURITEOLLISUUS
*653 $aARVIOINTITUTKIMUS
*653 $aKUSTANTAJAT
*653 $aLEHTIKUSTANTAJAT
*653 $aVIESTINTÄTEOLLISUUS
*653 $aTEATTERIT
*653 $aELOKUVATUOTTAJAT
*653 $aELOKUVA-ALA
*653 $aVIIHDETEOLLISUUS
*653 $aTELEVISIOYHTIÖT
*653 $aRADIOKANAVAT
*653 $aVALOKUVAUS
*653 $aOHJELMISTOLIIKETOIMINTA
*653 $aGRAAFINEN ALA
*653 $aMAINOSALA
*653 $aPELIALA
*830 0$aJulkaisuja / Tekijänoikeusinstituutti,$x1237-5071 ;$v33
*852 $hSTOY
*85640$uhttps://bin.yhdistysavain.fi/1596104/oDuKwcIu08bfvu9Gqcbc0W13BR/33%20Direct%20copyright%20revenue%20streams%20in%20creative%20industries%20in%20Fi.pdf$yLinkki verkkoaineistoon
*979 $a0000025861
*999 $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana