Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Direct Copyright Revenue Streams in Creative Industries in Finland
Muistilista on tyhjä
Vis
Hylly
  • MUIKKU SA-STOY
Henkilönnimi
  • Muikku, Jari.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Direct Copyright Revenue Streams in Creative Industries in Finland
Julkaistu
  • Suomen Tekijänoikeudellinen Yhdistys, Helsinki : 2018.
SAB-luokituskoodi
  • 33.34
Muu luokituskoodi
  • 33.34
Ulkoasutiedot
  • 64 s.
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Julkaisuja / Tekijänoikeusinstituutti, ISSN 1237-5071 ; 33
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • 1. For the Reader 4 2. Evaluation Model 6 2.1. Background 6 2.2. General on Terminology 6 2.3. Identification of Creative Industries 9 2.4. General Information on Creative Industries and Subcategories 9 2.5. Identification of Direct Copyright Revenue Streams in Different Phases of Value Creation 10 2.6. Information Sources and Limitations 11 2.7. Evaluation of Direct Copyright Revenue 12 3. The Results 14 4. Direct Copyright Revenue Streams in Creative Industries in Finland 20 4.1. Press and Literature 20 4.1.1. Book Publishing 20 4.1.2. Newspaper/Magazine/Periodical/Journal Publishing 24 4.1.3. CMOs in the Literary Field 27 4.2. Music, Theatrical Productions and Opera 28 4.2.1. Music 28 4.2.2. Theatrical Productions and Opera 32 4.3. Motion Picture and Video 35 4.3.1. Feature Films 36 4.3.2. Other AV Productions 39 4.3.3. CMOs in the Audio-visual Field 40 4.4. Radio and Television 42 4.4.1. Nationwide Radio and Television 42 4.4.2. Private Radio 45 4.4.3. Cable and Satellite 46 4.5. Photography 48 4.5.1. Photography 48 4.5.2. CMOs in the Field of Photography 50 4.6. Software and Databases 51 4.6.1. Software 51 4.6.2. Databases 53 4.7. Computer Games 54 4.8. Visual and Graphic Arts 56 4.8.1. Visual Arts 56 4.8.2. Graphic Arts 58 4.8.3. CMOs in the Field of Visual and Graphic Arts 60 4.9. Advertising 61 4.10. Collective Management Organisations (CMOs) 64
Asiasana - Kontrolloimaton
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Julkaisuja / Tekijänoikeusinstituutti, 1237-5071 ; 33
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI)
  • https://bin.yhdistysavain.fi/1596104/oDuKwcIu08bfvu9Gqcbc0W13BR/33%20Direct%20copyright%20revenue%20streams%20in%20creative%20industries%20in%20Fi.pdf Linkki verkkoaineistoon
ISBN
  • 978-952-9855-32-2
  • 978-952-9855-33-9
*00003195nam a22005654a 4500
*00113113
*00520201106111840.0
*008190104s2018\\\\xx\||||||||||\||||||eng|c
*020  $a978-952-9855-32-2$qnidottu
*020  $a978-952-9855-33-9$qPDF
*035  $a25861
*035  $a(PLib-conv)0000025861
*0410 $aeng
*084  $a33.34$2ykl
*1001 $aMuikku, Jari.
*24510$aDirect Copyright Revenue Streams in Creative Industries in Finland /$cJari Muikku.
*260  $aHelsinki :$bSuomen Tekijänoikeudellinen Yhdistys,$c2018.
*300  $a64 s.
*4901 $aJulkaisuja / Tekijänoikeusinstituutti,$x1237-5071 ;$v33
*520  $a1. For the Reader 4 2. Evaluation Model 6 2.1. Background 6 2.2. General on Terminology 6 2.3. Identification of Creative Industries 9 2.4. General Information on Creative Industries and Subcategories 9 2.5. Identification of Direct Copyright Revenue Streams  in Different Phases of Value Creation 10 2.6. Information Sources and Limitations 11 2.7. Evaluation of Direct Copyright Revenue 12 3. The Results 14 4. Direct Copyright Revenue Streams in Creative Industries in Finland 20 4.1. Press and Literature 20 4.1.1. Book Publishing 20 4.1.2. Newspaper/Magazine/Periodical/Journal Publishing 24 4.1.3. CMOs in the Literary Field 27 4.2. Music, Theatrical Productions and Opera 28 4.2.1. Music 28 4.2.2. Theatrical Productions and Opera 32 4.3. Motion Picture and Video 35 4.3.1. Feature Films 36 4.3.2. Other AV Productions 39 4.3.3. CMOs in the Audio-visual Field 40 4.4. Radio and Television 42 4.4.1. Nationwide Radio and Television 42 4.4.2. Private Radio 45 4.4.3. Cable and Satellite 46 4.5. Photography 48 4.5.1. Photography 48 4.5.2. CMOs in the Field of Photography 50 4.6. Software and Databases 51 4.6.1. Software 51 4.6.2. Databases 53 4.7. Computer Games 54 4.8. Visual and Graphic Arts 56 4.8.1. Visual Arts 56 4.8.2. Graphic Arts 58 4.8.3. CMOs in the Field of Visual and Graphic Arts 60 4.9. Advertising 61 4.10. Collective Management Organisations (CMOs) 64
*653  $aYHTEISHALLINNOINTI
*653  $aSUOMI
*653  $aTEKIJÄNOIKEUS
*653  $aTULOT
*653  $aROJALTIT
*653  $aLIIKEVAIHTO
*653  $aLUOVAT TOIMIALAT
*653  $aLUOVA TALOUS
*653  $aUUSI TALOUS
*653  $aIMMATERIAALIOIKEUS
*653  $aTUOTTO
*653  $aKULTTUURITEOLLISUUS
*653  $aARVIOINTITUTKIMUS
*653  $aKUSTANTAJAT
*653  $aLEHTIKUSTANTAJAT
*653  $aVIESTINTÄTEOLLISUUS
*653  $aTEATTERIT
*653  $aELOKUVATUOTTAJAT
*653  $aELOKUVA-ALA
*653  $aVIIHDETEOLLISUUS
*653  $aTELEVISIOYHTIÖT
*653  $aRADIOKANAVAT
*653  $aVALOKUVAUS
*653  $aOHJELMISTOLIIKETOIMINTA
*653  $aGRAAFINEN ALA
*653  $aMAINOSALA
*653  $aPELIALA
*830 0$aJulkaisuja / Tekijänoikeusinstituutti,$x1237-5071 ;$v33
*852  $i9723504$hSA-STOY$cMUIKKU
*85640$uhttps://bin.yhdistysavain.fi/1596104/oDuKwcIu08bfvu9Gqcbc0W13BR/33%20Direct%20copyright%20revenue%20streams%20in%20creative%20industries%20in%20Fi.pdf$yLinkki verkkoaineistoon
*979  $a0000025861
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuSijaintiHylly
24866Saatavana KirjastoKirjasto SA-STOY