Hylly
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Vuosisata suhdetoimintaa : yhteisöviestinnän historia Suomessa
Julkaistu Kustannusosakeyhtiö Otava, Helsinki : 2012.
SAB-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. Esipuhe Johdanto Ammattina viestintä / Leif Åberg Alan järjestäytyminen / Elina Melgin ja Minna-Liisa Nurmilaakso Julkishallinnon viestintä / Katariina Kivistö Sisäinen viestintä / Pentti Paulasto Suhdetoiminta ja mediasuhteet / Anssi Siukosaari Markkinointiviestintä / Pirjo von Hertzen Talousviestintä / Sirkka-Liisa Roine Yhteiskuntavastuu ja kriisiviestintä / Pekka Kivelä Kansainvälinen viestintä / Jaakko Lehtonen Viestinnän ja suhdetoiminnan vaikuttajia eri vuosikymmeniltä.
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi Melgin, Elina. Hertzen, Pirjo von. Åberg, Leif.
ISBN
*00001958nam a22005054a 4500
*00113217
*00520201106111841.0
*008190122s2012\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a978-951-1-26547-4
*035 $a25966
*035 $a(PLib-conv)0000025966
*0410 $afin
*084 $a69.1$2ykl
*24500$aVuosisata suhdetoimintaa :$byhteisöviestinnän historia Suomessa /$cElina Melgin, Pirjo von Hertzen, Leif Åberg (toim.).
*260 $aHelsinki :$bKustannusosakeyhtiö Otava,$c2012.
*300 $a271 s.
*520 $aEsipuhe Johdanto Ammattina viestintä / Leif Åberg Alan järjestäytyminen / Elina Melgin ja Minna-Liisa Nurmilaakso Julkishallinnon viestintä / Katariina Kivistö Sisäinen viestintä / Pentti Paulasto Suhdetoiminta ja mediasuhteet / Anssi Siukosaari Markkinointiviestintä / Pirjo von Hertzen Talousviestintä / Sirkka-Liisa Roine Yhteiskuntavastuu ja kriisiviestintä / Pekka Kivelä Kansainvälinen viestintä / Jaakko Lehtonen Viestinnän ja suhdetoiminnan vaikuttajia eri vuosikymmeniltä.
*653 $aYHTEISÖVIESTINTÄ
*653 $aORGANISAATIOVIESTINTÄ
*653 $aYRITYKSET
*653 $aVIESTINTÄ
*653 $aTIEDOTUS
*653 $aSISÄINEN TIEDOTUS
*653 $aULKOINEN TIEDOTUS
*653 $aSUHDETOIMINTA
*653 $aMEDIASUHTEET
*653 $aMARKKINOINTIVIESTINTÄ
*653 $aKRIISIVIESTINTÄ
*653 $aKANSAINVÄLINEN VIESTINTÄ
*653 $aYHTEISKUNTAVASTUU
*653 $aJULKINEN HALLINTO
*653 $aPROFESSIONALISMI
*653 $aTALOUS
*653 $aHISTORIA
*653 $aTIEDONKULKU
*653 $aSOSIAALISET VERKOSTOT
*653 $aVAIKUTTAMINEN
*653 $aPROPAGANDA
*653 $aSIJOITTAJAVIESTINTÄ
*653 $aSUOMI
*7001 $aMelgin, Elina.
*7001 $aHertzen, Pirjo von.
*7001 $aÅberg, Leif.
*852 $i9723511$h69.1$cVUOSISATA
*979 $a0000025966
*999 $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Viestinnän ammattilaisten työsarka on viimeisen vuosisadan aikana laajentunut alkuaikojen lehtien ja tiedotteiden teosta monipuolisiin toimenkuviin. Nykyisin työ kattaa monesti myös markkinointi-, sijoittaja- ja verkkoviestinnän sekä brändien ja maineen hallinnan. Viestinnästä on tullut keskeinen osa organisaatioiden johtamista ja päivittäistä toimintaa. Ensimmäinen suomalaisen yhteisöviestinnän historiateos on paitsi kunnianosoitus alan pioneereille myös kannustava oppikirja tuleville viestinnän ammattilaisille.