Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Tuoteväärennökset : kasvava ongelma yhteiskunnalle ja kotimaisille yrityksille
Muistilista on tyhjä
Vis
Hylly
  • VERRONEN SA-IP30
Henkilönnimi
  • Verronen, Ville.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Tuoteväärennökset : kasvava ongelma yhteiskunnalle ja kotimaisille yrityksille
Julkaistu
  • 2020.
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • IPRinfo, ISSN 1456-9914 ; 2
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Tuoteväärennöksen ja aidon tuotteen välille avautuu usein helposti havaittavissa oleva materiaalinen ja laadullinen kuilu, vaikka etäältä tarkasteltuna ne saattaisivatkin näyttää jossain määrin samalta. Aito tuote on usein laadukkaampi, ja se on valmistettu yleisiä laatumääräyksiä noudattaen. Todellisuudessa tuotteiden välille aukeaa vielä suurempi kuilu, jota ei huomaa, kun niitä tarkastellaan rinnakkain. Se muodostuu molempien taustalta löytyvistä tuotantoketjuista ja ilmiöistä. Aidon tuotteen taustalta löytyy useimmiten brändi ja tavanomaista liiketoimintaa, kun taas tuoteväärennöksen taustalta löytyy rikollisuutta sen eri muodoissa ja muita yleiselle hyvinvoinnille vaarallisia ilmiöitä. Ongelma voikin olla, että tuoteväärennökset nähdään ainoastaan väylänä päästä käsiksi tietynlaiseen elämäntyyliin ja luksusbrändeihin vain murto-osalla alkuperäisen tuotteen hinnasta.
Asiasana - Kontrolloimaton
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • IPRinfo, 1456-9914 ; 2.
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI)
  • https://iprinfo.fi/artikkeli/tuotevaarennokset-kasvava-ongelma-yhteiskunnalle-ja-kotimaisille-yrityksille/
*00001824nab a22002894a 4500
*00114309
*00520201106111847.0
*007tu
*008200324s2020\\\\xx\|||||\||||\|||||0fin|c
*035  $a27082
*035  $a(PLib-conv)0000027082
*0410 $afin
*090  $aOMA:SA-IP30
*1001 $aVerronen, Ville.
*24510$aTuoteväärennökset :$bkasvava ongelma yhteiskunnalle ja kotimaisille yrityksille /$cVille Verronen.
*260  $c2020.
*4901 $aIPRinfo,$x1456-9914 ;$v2
*520  $aTuoteväärennöksen ja aidon tuotteen välille avautuu usein helposti havaittavissa oleva materiaalinen ja laadullinen kuilu, vaikka etäältä tarkasteltuna ne saattaisivatkin näyttää jossain määrin samalta. Aito tuote on usein laadukkaampi, ja se on valmistettu yleisiä laatumääräyksiä noudattaen. Todellisuudessa tuotteiden välille aukeaa vielä suurempi kuilu, jota ei huomaa, kun niitä tarkastellaan rinnakkain. Se muodostuu molempien taustalta löytyvistä tuotantoketjuista ja ilmiöistä. Aidon tuotteen taustalta löytyy useimmiten brändi ja tavanomaista liiketoimintaa, kun taas tuoteväärennöksen taustalta löytyy rikollisuutta sen eri muodoissa ja muita yleiselle hyvinvoinnille vaarallisia ilmiöitä. Ongelma voikin olla, että tuoteväärennökset nähdään ainoastaan väylänä päästä käsiksi tietynlaiseen elämäntyyliin ja luksusbrändeihin vain murto-osalla alkuperäisen tuotteen hinnasta.
*653  $aTAVARAMERKIT
*653  $aVÄÄRENNÖKSET
*653  $aBRÄNDIT
*653  $aDESIGN
*653  $aMALLIOIKEUS
*830 0$aIPRinfo,$x1456-9914 ;$v2.
*852  $hSA-IP30$cVERRONEN
*85640$uhttps://iprinfo.fi/artikkeli/tuotevaarennokset-kasvava-ongelma-yhteiskunnalle-ja-kotimaisille-yrityksille/
*979  $a0000027082
*999  $aMikroMarc$b[Article]$x7
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis