Hylly
Henkilönnimi Lari-Williams, Seun, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Bridging the value gap between content creators and digital media platforms : a case study of youtube
Muut nimekkeet Réduire l’écart de valeur entre les créateurs de contenu et les plateformes numériques de médias : une étude de cas de YouTube
Julkaistu
Ulkoasutiedot
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Revue internationale du droit d'auteur, ISSN 0035-3515 ; 271
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. Perhaps the biggest innovation riding on the wave of internet penetration is the rise of various digital platforms, digitizing almost all aspects of business and day to day activities. A category of such platforms are platforms like YouTube, Spotify etc., which have the commercialization of video and musical materials as the core of their business model. Like other platforms, these media platforms create economic value by lowering entry barriers to video and music publishing/distribution and generating revenue to content creators, amongst other values.
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke Revue internationale du droit d'auteur, 0035-3515 ; 271
*000 ab a ar
*00117277
*008 s2022||||fr |||||||||||||||||mul||
*040 $aFI-CUTE$bfin$erda
*0410 $amul
*1001 $aLari-Williams, Seun,$ekirjoittaja.
*24510$aBridging the value gap between content creators and digital media platforms :$ba case study of youtube /$cSeun Lari-Williams.
*2461 $aRéduire l’écart de valeur entre les créateurs de contenu et les plateformes numériques de médias :$bune étude de cas de YouTube
*264 1$c2022
*300 $as. 27-56
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aRevue internationale du droit d'auteur,$x0035-3515 ;$v271
*520 $aPerhaps the biggest innovation riding on the wave of internet penetration is the rise of various digital platforms, digitizing almost all aspects of business and day to day activities. A category of such platforms are platforms like YouTube, Spotify etc., which have the commercialization of video and musical materials as the core of their business model. Like other platforms, these media platforms create economic value by lowering entry barriers to video and music publishing/distribution and generating revenue to content creators, amongst other values.
*650 7$atekijänoikeus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2346$2yso/fin
*650 7$adigitalisaatio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8692
*650 7$averkkopalvelut$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6624$2yso/fin
*650 7$aYouTube$0http://www.yso.fi/onto/yso/p21062$2yso/fin
*650 7$akorvaukset$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4223$2yso/fin
*650 7$apalkkiot$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4408$2yso/fin
*650 $asuoratoistopalvelut $0http://www.yso.fi/onto/yso/p38586$2yso/fin
*653 $aSpotify
*830 0$aRevue internationale du droit d'auteur,$x0035-3515 ;$v271
*852 $hSA-RIDA
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.