Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Advertising spots or mere audiovisual recordings within the field of television? A study of the consequences of the CJEU ruling of 18 november 2020
Muistilista on tyhjä
Vis
Hylly
  • SA-RIDA
Henkilönnimi
  • Cámara Àguila, Pilar. kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Advertising spots or mere audiovisual recordings within the field of television? A study of the consequences of the CJEU ruling of 18 november 2020
Muut nimekkeet
  • Oeuvres audiovisuelles publicitaires ou simples enregistrements audiovisuels dans le domaine de la télévision ? Une étude des conséquences de l’arrêt de la CJUE du 18 novembre 2020 /
Ulkoasutiedot
  • s. 3-40
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Revue internationale du droit d'auteur, ISSN 0035-3515 ; 272
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Summary: I. The CJEU judgment of November 18, 2020 (case C-147/19), ruling on the Atresmedia case. II. Introduction. III. Advertising in the field of television. The role of unfair competition in the field of advertising. IV. Objective novelty and creative height in the jurisprudence of the Spanish Supreme Court and its impact on the consequences of the CJEU ruling in the Atresmedia case. V. Conclusions
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Revue internationale du droit d'auteur, 0035-3515 ; 272
*000      ab a        ar
*00117280
*008      s2022||||fr |||||||||||||||||mul||            
*040  $aFI-CUTE$bfin$erda
*0410 $amul
*1001 $aCámara Àguila, Pilar.$ekirjoittaja.
*24510$aAdvertising spots or mere audiovisual recordings within the field of television? A study of the consequences of the CJEU ruling of 18 november 2020 /$cPilar Cámara Àguila.
*2461 $aOeuvres audiovisuelles publicitaires ou simples enregistrements audiovisuels dans le domaine de la télévision ? Une étude des conséquences de l’arrêt de la CJUE du 18 novembre 2020 /
*300  $as. 3-40
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aRevue internationale du droit d'auteur,$x0035-3515 ;$v272
*520  $aSummary: I. The CJEU judgment of November 18, 2020 (case C-147/19), ruling on the Atresmedia case. II. Introduction. III. Advertising in the field of television. The role of unfair competition in the field of advertising. IV. Objective novelty and creative height in the jurisprudence of the Spanish Supreme Court and its impact on the consequences of the CJEU ruling in the Atresmedia case. V. Conclusions
*650 7$atekijänoikeus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2346$2yso/fin
*650 7$aaudiovisuaalinen aineisto$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6545
*650 7$atelevisio (joukkoviestimet)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5759
*650 7$amainonta$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1232$2yso/fin
*650 7$aEU-oikeus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20733$2yso/fin
*653  $aEspanja
*830 0$aRevue internationale du droit d'auteur,$x0035-3515 ;$v272
*852  $hSA-RIDA
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuSijaintiHylly
Ex1Saatavana (ei lainattavissa) KirjastoKirjasto SA-RIDA